Doradca Social Media




Local Business


Krafen24
328 · 3 (0.91%) · 0

Ustawienia

1. Zdjęcie w tle   OK   więcej
2. Odnośnik do strony   OK   więcej
3. Strona działa   OK   więcej
4. Opis   Błąd   więcej
5. Krótki adres   OK   więcej
6. Systematyczność   b/d   więcej
7. Zakładki   OK   więcej
8. Widget  OK   więcej

Prowadzenie

9. Polubienia   Błąd   więcej



Fanpage na tle innych w kategorii pod kątem polubień:

INTISPORT - sklepy sportowe (382)
Grupa Pierwszej Pomocy SK PCK Lubin (370)
Bracia Fennig (332)
Krafen24 (328)
Śmiechu Team (326)
Lion Motors (272)
ELWO Producent rolet materiałowych (267)

10. Zaangażowanie   Błąd   więcej



11. % zaangażowanych   Błąd   więcej

12. Zameldowania   Błąd   więcej




Ostatnia aktualizacja: 2017-05-18 17:44:49
ID: 1890332134536315


Porady social media

1. Zdjęcie w tle
Zdjęcie w tle znajduje się na samej górze fanpage'a. Przyciąga uwagę i zachęca internautów do dalszego zapoznania się z treścią fanpage'a. Zdjęcie w tle musi mieć rozmiar 851 x 315 pikseli. Najlepiej jeśli jest w formacie JPG albo PNG i ma rozmiar do 100 KB. Zdjęcie w tle nie może zawierać więcej niż 20% tekstu wg. regulaminu Facebooka. Upewnij się, że masz ustawione zdjęcie w tle i przyciąga ono odpowiednio uwagę swoją treścią i wyrazistością.

2. Adresy stron WWW
Twoje strony WWW to: http://www.krafen24.pl
Podanie strony WWW pozwala fanom przejść do sklepu internetowego, sklepu organizacji itd. z obszaru informacji o fanpage'u. Ustawienie adresu strony WWW wpływa na konwersję z odwiedzających fanpage na odwiedzających stronę. Ponadto wpływa pozytywnie na pozycjonowanie strony WWW. Upewnij się, że powyższy link działa i kieruje na odpowiednią witrynę.

3. Strony WWW
Twoje strony WWW to: http://www.krafen24.pl
Jeśli widzisz ostrzeżenie upewnij się, że strona internetowa podana w ustawieniach fanpage'a jest poprawna i działa. Jeśli strona działa, albo nie masz strony internetowej zignoruj to ostrzeżenie.

4. Opis
Twój opis: Internetowy sklep meblowy
Opis powinien w skrócie mówić czego dotyczy fanpage, czym zajmuje się firma, organizacja, czym się wyróżnia od innych, oraz czemu odwiedzający powinien ją polubić. Twój opis jest za krótki (poniżej 100 znaków) przez co nie wykorzystujesz całej przestrzeni jaką daje opis. Pomyśl nad lepszym opisaniem fanpage'a albo uzupełnieniem go o słowa kluczowe, żeby poprawić pozycjonowanie. Jeśli Twój opis jest za długi (ponad 255 znaków), nie jest w całości widoczny dla odwiedzających. Sprawdź czy to prawda. Jeśli tak, skróć go, tak aby był widoczny w całości. Jeśli widzisz opis w całości na fanpage'u zignoruj to ostrzeżenie.

5. Krótki adres fanpage'a
Twój adres firmy: https://www.facebook.com/krafen24
Ustawienie krótkiego adresu fanpage'a w stylu facebook.com/nazwa_firmy powoduje, że klientom łatwiej jest zapamiętać adres Twojego fanpage'a. Ponadto taki adres lepiej prezentuje się w wynikach wyszukiwania, na plakatach i ulotkach. Uważaj podczas ustawiania krótkiego adresu. Można zmienić go tylko raz.

6. Systematyczność
Jeszcze nie sprawdzono
Ostatni wpis opublikowałeś dzisiaj? Wczoraj?
Regularne prowadzenie fanpage'a pozwala utrzymać stałą więź z potencjalnymi klientami, przypominać im o ofercie i zachęcać do korzystania z usług firmy. Ponadto systematycznie prowadzone konto powoduje podnoszenie Edge Ranku. Jest to społecznościowy odpowiednik Page Ranku w Google. Wpływa on na to, ile osób zobaczy Twoje wpisy na swoich tablicach. Gdy konto nie jest prowadzone systematycznie Edge Rank spada i coraz trudniej jest się przebić z informacjami do fanów. Na Facebooku powinieneś umieszczać wpis przynajmniej raz w tygodniu. Idealnie jest, gdy robisz to raz dziennie. Jeśli jest to odpowiednie, można umieszczać nawet kilka wpisów dziennie.

7. Liczba zakładek
Liczba zakładek: min. 1
Obok opisu fanpage'a znajdują się zakładki. Domyślnie Facebook umieszcza tam zakładkę kierującą do galerii zdjęć, czasem można tam zobaczyć też liczbę fanów, galerię filmów oraz notatki. Jednak nie wyczerpuje to wszystkich możliwości. Możesz dodać bowiem do 3 widocznych od razu oraz dodatkowe 7 widoczne po rozwinięciu listy zakładek. Zakładki to miejsce, gdzie możesz zorganizować konkurs, pokazać katalog produktów, opisać bieżącą akcję promocyjną, oraz zamieścić wszystkie inne treści w taki sposób w jaki chciałbyś. Gotowe zakładki możesz używać jako miejsca docelowe do wszelkich promocji, kierować na nie fanów poszukujących szczegółowych informacji. Na rynku są różne kreatory zakładek na Facebooku. Standardowo nie wspierają one jednak urządzeń mobilnych. Skorzystaj z darmowego kreatora Zakładka Polishwords, aby dodać niestandardowe zakładki, które działają na komputerach jak i obsługują urządzenia mobilne. Upewnij się, że treści na zakładkach są aktualne, a zakładki działają poprawnie.

8. Widget fanpage'a na stronie
Sprawdzona strona: http://www.krafen24.pl
Umieszczenie widgetu na stronie powoduje, że internauci odwiedzający Twoją stronę internetową mogą jednym kliknięciem zostać fanami na Facebooku. W konsekwencji w naturalny sposób zdobywasz nowych fanów, którzy są szczerze zainteresowani Twoimi produktami. Umieść widget Facebooka na stronie np. w postaci przycisku lubię to albo slidera wysuwanego się z boku. Jeśli masz widget, sprawdź czy jest poprawnie umieszczony i widoczny dla każdego odwiedzającego. Uwaga! Widget Facebooka to nie to samo co link do fanpage'a! Jeśli nie masz strony zignoruj to ostrzeżenie.

9. Liczba fanów
Liczba lajków oznacza ilość osób, które mogą dostać informacje publikowane na tablicy bez użycia płatnych reklam. Czym więcej masz lajków, tym lepiej. Ale uważaj, aby zdobywać lajki od osób, które są faktycznie zainteresowane Twoimi produktami, potencjalnych klientów. Ponieważ wtedy odpowiednio prowadzone konto przyczyni się do osiągnięcia większej ekspozycji marki, polecania Twojej firmy znajomym i pewności, że Twoje komunikaty trafiają do odpowiedniej grupy osób. To ostatnie ma również znaczenie, ponieważ jeśli będziesz miał fikcyjnych fanów kupionych np. na Allegro, tylko mały ułamek z nich będzie reagować na Twoje wpisy, część osób będzie ukrywać Twoje posty, blokować fanpage i się z niego wypisywać. A te wszystkie działania wpływają negatywnie na Edge Rank, przez co szanse, że Twoje wiadomości będą trafiać do grupy docelowej będą ciągle maleć. Dlatego zbieraj lajki, ale tylko metodami, które zapewniają, że są to Twoi potencjalni klienci, którzy chcą otrzymywać od Ciebie informacje. Jeśli inni mają podejrzanie więcej fanów nie przejmuj się, to mogą być fani fikcyjni.

10. Angażowanie fanów
Liczba osób, które mówią o fanpage'u to liczba osób, które w określonym czasie dodały komentarz, zalajkowały wpis, fanpage albo udostępniły treść na swojej tablicy. Jeśli prowadzisz fanpage'a umieszczając na nim angażujące treści, materiały wartościowe dla Twoich potencjalnych klientów, wtedy wskaźnik ten rośnie. Oprócz tego rośnie on podczas kampanii reklamowych i innych akcji promocyjnych, które powodują więcej interakcji. Z drugiej strony wskaźnik ten rośnie również na fanpage'ach, które kupiły fanów np. na Allegro. Dlatego chociaż jest on ważny do oceny postępów, należy z ostrożnością podchodzić do podejrzanie wysokich wskaźników na innych fanpage'ach, na których nic co mogłoby naturalnie zwiększyć zaangażowanie nie występuje. Warto również zwrócić uwagę, że liczba osób, które mówią o fanpage'u maleje wraz ze wzrostem liczby fanów, co jest naturalnym zjawiskiem.

11. Grupa fanów zaangażowanych
Procent fanów zaangażowanych to stosunek osób, które mówią o fanpage'u wobec liczby fanów. Duży fanpage może mieć niski stopień zaangażowania fanów, z kolei mniejszy, z lepiej dopasowaną grupą fanów może mieć ten wskaźnik wysoki. Jeśli więc masz mało fanów powinieneś mieć wysoki stopień zaangażowania fanów, który z czasem będzie malał, ale powinien utrzymywać się na podobnej wartości w stosunku do fanpage'y o podobnej liczbie fanów. Jeśli wyświetla się tutaj ostrzeżenie, może to oznaczać, że masz dużo fikcyjnych fanów niezainteresowanych ofertą firmy, albo masz mało fanów i nie prowadzisz angażującego fanpage'a. Może być też tak, że treści, które publikujesz odpowiadają tylko wąskiej grupie spośród Twoich fanów, postaraj się poznać inne grupy fanów i dopasować do nich inne rodzaje treści. Jeśli prowadzisz angażujący fanpage i zdobywasz fanów naturalnymi metodami zignoruj to ostrzeżenie.

12. Liczba zameldowań
Ostrzeżenie: mało osób melduje się na miejscu
Liczba zameldowań to liczba osób, które będąc w fizycznej siedzibie firmy, organizacji, hotelu czy restauracji zameldowało się za pomocą odpowiedniej funkcji dostępnej na Facebooku. Liczba osób zameldowanych jest to więc liczba fanów, którzy fizycznie u Ciebie byli. Zameldowania stosować mogą wszystkie firmy i organizacje, które mają fizyczne placówki. Liczba zameldowań pokazuje innym fanom ile osób faktycznie korzysta z lokalizacji firmy czy organizacji. Dlatego ważne jest, aby umożliwić meldowanie się przez odpowiednią konfigurację adresu na stronie fanpage'a, a także zachęcać fanów np. przez konkursy, dodatki, promocje, rabaty przez stronę internetową, fanpage, plakaty i ulotki do meldowania się na Facebooku. Firma może oferować gościom oferty w zamian za zameldowanie się (zachęcenie do odwiedzenia), za zameldowanie się określoną ilość razy (budowanie lojalności), za zameldowanie się grupy znajomych (rekomendacje znajomym), albo wpłacenie dotacji w momencie zameldowania się w siedzibie organizacji. Liczba zameldowań wpływa na Edge Rank, natomiast firmy, które mają więcej zameldowań są bardziej wyeksponowane, gdy osoba szuka np. hotelu w okolicy. Jeśli Twoja firma albo organizacja nie ma fizycznej siedziby zignoruj to ostrzeżenie.



Zabierz Doradcę na smartfona:


Katalog zawiera fanpage, które mają ustawione cover photo, używają/ły Zakładki Polishwords i mają przynajmniej 10 polubień. Katalog fanpage'y aktualizowany jest raz dziennie. Twojego fanpage'a nie ma na liście? Spróbuj zamiast nazwy wkleić jego adres. Jeśli fanapage'a mimo wszystko nie ma napisz na contact@polishwords.com.pl.

Analizy i porady przygotowane przez Tomasza Smykowskiego z Websoul.