Czy gry uratują Naszą Klasę?

Na NK pojawiły się gry. Czy uratują trend spadkowy tego serwisu?

Happy Harvest na Naszej KlasieJeżeli przyjrzymy się SNSom, które istniały przed NK i Facebookiem można zauważyć, że podlegają one jak wiele innych rzeczy modzie. Pogląd ten potwierdzają badania, które pokazują, że głównym powodem odchodzenia od SNSów jest znudzenie nimi. Dobra społecznościówka musi być ciągle na bieżąco i oferować ciągle nowości .

Póki co nie mamy powodu, aby uznać z pewnością, że któryś z serwisów tego typu zostanie z nami na dłużej.

Facebook zaczyna już trochę nudzić. Serwis ten strzelił sobie samobója wchodząc na polski rynek bez przetłumaczonych na nasz język aplikacji. W efekcie ludzie nie mają zbyt dużo rozrywek w tym serwisie. Spośród 800 liczących się aplikacji większość jest po angielsku, w tym najważniejsze gry czyli m.in. Farmville czy YoVille.

Nasza Klasa zrobiła w tym momencie strategiczny ruch: zaoferowała wczoraj gry społecznościowe w języku polskim.

Może dojść do sytuacji w której  ludzie nie poznają potencjału Facebooka z tej kuriozalnej przyczyny  i wrócą do Naszej Klasy.

Jak myślicie, czy NK przetrwa schyłkowy trend i popłynie na fali gier?

PS.  NK ogłosiła wczoraj start 7 gier, a dzisiaj w swoim profilu widzę tylko 3. Czyżby nie wszystkie wytrzymały obciążenie?

Przeczytaj też

Programowanie gier społecznościowych na Facebooka ... W czym pisać kod gry? W PHP czy w JS? No i gdzie trzymać dane o rozgrywce i grach? Dowiedz się! W poprzednich częściach omówiłem kwestię wyboru ser...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 5 – host gry... Kim jest host gry i czy powinien znajdować się na serwerze czy powinien nim być jeden z graczy? W poprzednich częściach ustaliliśmy środowiska prog...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 4 – typ... Jakie typy komunikacji trzeba uwzględnić w pisaniu gry RMSBG? W poprzednich częściach założyliśmy, że robimy grę planszową RMSBG (Realtime Multipla...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 3 – kom... Jak klient w JS może komunikować się z serwerem w PHP przez HTTP? W poprzednich częściach omówiłem rozwiązania klienckie i serwerowe dla gier RMSBG...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 2 – Jęz... Jakie języki programowania trzeba znać, żeby pisać RMSBG na Facebooka? Dowiedz się. W poprzedniej części poruszyłem temat decyzji czy aby napisać R...
Czytaj podobne  Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 4 - typy komunikacji
Napisano w Społecznościowe Tagi: , , ,