Testuję reklamę Adtaily w Quizzach

Dodałem do aplikacji Quizzy widget Adtaily. Dzięki temu możesz wykupić 50 tysięcy odsłon za złotówkę z groszem po atrakcyjnej cenie złotówki z groszem za 1 000 osłon.

Aplikacja Quizzy pozwala użytkownikom serwisu Grono i nie tylko wypełniać Quizzy tematyczne. Twoja reklama będzie dostępna na samej górze aplikacji:

Adtaily

Quizzy w liczbach

  • 1,5 mln odsłon miesięcznie
  • 50 tysięcy odsłon dziennie
  • 3 400 minut spędzonych przez Internautów… dziennie
  • dostępna dla niezarejestrowanych

Ile kosztuje reklama?

  • Średnie ceny to od złotówki do 20 złotych za 1 000 osłon.
  • W Quizzach 1 złotówka z groszem za 1 000 odsłon

Kim są użytkownicy aplikacji?

  • Studenci, ludzie po studiach i ludzie młodzi, aktywni użytkownicy Internetu
  • Szukający ciekawych propozycji na spędzenie czasu
  • Kupujący coraz więcej w Internecie

Jakich reklam nie dopuszczam?

  • Zawierające erotykę
  • Strony wyłudzające kasę
  • Strony o podobnej tematyce do Quizzów

Dlaczego powinieneś już teraz dodać reklamę?

  • Są dostępne 4 miejsca reklamowe
  • Promocja trwać będzie do zajęcia wszystkich miejsc.

Wejdź na stronę Quizzów i zwróć uwagę, że reklama będzie widoczna na samej górze w miejscu, gdzie kieruje swój wzrok każdy Internauta!

Jak znajdę odpowiednią liczbę chętnych to widget Adtaily zostanie w Quizzach na stałe.

Przeczytaj też

Programowanie gier społecznościowych na Facebooka ... W czym pisać kod gry? W PHP czy w JS? No i gdzie trzymać dane o rozgrywce i grach? Dowiedz się! W poprzednich częściach omówiłem kwestię wyboru ser...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 5 – host gry... Kim jest host gry i czy powinien znajdować się na serwerze czy powinien nim być jeden z graczy? W poprzednich częściach ustaliliśmy środowiska prog...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 4 – typ... Jakie typy komunikacji trzeba uwzględnić w pisaniu gry RMSBG? W poprzednich częściach założyliśmy, że robimy grę planszową RMSBG (Realtime Multipla...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 3 – kom... Jak klient w JS może komunikować się z serwerem w PHP przez HTTP? W poprzednich częściach omówiłem rozwiązania klienckie i serwerowe dla gier RMSBG...
Programowanie RMSBG na Facebooka cz. 2 – Jęz... Jakie języki programowania trzeba znać, żeby pisać RMSBG na Facebooka? Dowiedz się. W poprzedniej części poruszyłem temat decyzji czy aby napisać R...
Programowanie gier społecznościowych czasu rzeczyw... Czy aby pisać gry RMSBG trzeba korzystać z serwera? Dowiedz się! Po latach pisania gier online postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami na ...
Czytaj podobne  Kończę współpracę z Gronem
Napisano w Społecznościowe Tagi: ,