Dzisiaj o 19 czasu polskiego zacznie się konferencja Facebooka na temat nowości dla marketingowców.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Częścią prezentacji będzie zapewne nowy wystrój fanpage’y.
Co ciekawe już teraz można dowiedzieć się jak on będzie wyglądał i zobaczyć podgląd wyglądu obecnego fanpage’a zanim wprowadzony on zostanie na całym Facebooku.
” alt=”” width=”979″ height=”207″ />
Na stronie “Learn more” widzimy przykład fanpage’a, opis nowości, film i link do wypróbowania:
” alt=”” width=”1039″ height=”889″ />
Nowości to:
– możliwość brandowania fanpage’a: będzie można ustawić duże zdjęcie na górze fanpage’a. Na razie mieliśmy tylko logo, albo zakładki do kustomizacji. Oprócz tego można też wyróżnić wpisy na timeline aby utworzyć atrakcyjną historię firmy. Zapewne będzie można dodawać wpisy wstecz co to ułatwi.
– będzie można podpiąć jeden wpis na górę Timeline, aby każdy widział ważne rzeczy dziejące się wokół firmy na bieżąco. To dobre, bo nie znikną one pośród wielu wielu innych wpisów.
– nowy system zarządzania – tego jeszcze nie opisano, ale chodzi o łatwiejszą obsługę fanpage’a.:
Mamy tutaj statystyki, powiadomienia, informacje o nowych lajkach i wiadomości od fanów. Do tej pory nie można było wysyłać wiadomości do fanpage’y także to jest nowość. Opcja przycisku “wyślij wiadomość” dla fanów jest domyślnie włączona dla nowych fanpage’y:
” alt=”” width=”524″ height=”94″ />
Timeline dla firm to lepszy branding, lepsze promowanie ważnych wpisów, utworzenie z historiii firmy jej wartości oraz przede wszystkim zdjęcia i wideo, które teraz staną się jeszcze ważniejsze w promocji fanpage’a, który będzie mówić w końcu obrazami.
Timeline stanie się idealnym landing-page dla firm o ile nie będzie w danym momencie specjalnych zakładek np. dotyczących konkretnych konkursów. Timeline będzie mógł bardziej skutecznie zachęcić do polubienia fanpage’a.
Niestety zmiana powoduje również że waga zakładek trochę się zmieni. Widoczne są one obok przycisków lajków, wideo itd.:
” alt=”” width=”898″ height=”645″ />
jak widać oprócz małych ikonek są już widoczne też duże i one będą ważniejsze bo będą przykuwać uwagę do zakładek. Po drugie bez rozwinięcia widać tylko 4 obiekty, można więc ustawić 4 ważne zakładki na froncie Timeline. reszta będzie dostępna po rozwinięciu. A więc będzie widać mniej zakładek na starcie, ale ich znaczenie wzrośnie.
Edit 2: Wyświetlanie zakładki 520px w postaci takiej jak powyżej prawdopodobnie jest błędem Facebooka. W opcjach aplikacji jest do wyboru szerokość 520 albo 810 i w obu przypadkach wyświetla tak czyli źle.
Edit 3: nie można ustawić landing page jako zakładki.
Jak założyć firmę? Jak założyć firmę? Dowiedz się z tego wpisu!
Założenie firmy jest naprawdę proste. Any to zrobić trzeba załatwić kilka prostych formalności i j...
Teraz kazdy moze stworzyc ransomware Wygląda na to, że WannaCry jest dopiero początkiem globalnego rozwoju trojanów żądających okupu za odszyfrowanie danych.
Jak donosi Forbes na c...
Jak położyć panele podłogowe? Jak położyć panele podłogowe?
Po pierwsze kup panele, podkłady pod panele i plastikowe elementy do uzyskania równego odstępu od ściany.
Do pra...