Ebooki - "Ebooki marketer"
Znalazłem 50+ ebooków pasujących do zapytania:

-45% na AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii Jeszcze w promocji -45%
Paulina Wiktorska, Grudzień 2015 , 144 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierz...
ISBN: 978-83-283-2473-2

-45% na BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! Jeszcze w promocji -45%
Scott Stratten, Luty 2012 , 208 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają by...
Oryginalny tytuł: UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging, Tłumaczy: Bartosz Sałbut, ISBN: 978-83-246-4838-2

-45% na Content marketing. Od strategii do efektów Jeszcze w promocji -45%
Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Październik 2020 , 200 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...mietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbior...
ISBN: 978-83-283-7383-9

-20% na Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zdobywania fortuny
P.T. Barnum, Marzec 2015 , 67 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...18101891) jeden z pierwszych milionerów Ameryki, który opowiedział o tym, jak bogacić się nawet w najbardziej beznadziejnej sytuacji finansowej. Był genialnym marketerem, założycielem jednego z najbardziej rozpoznawalnych cyrków na świecie i przede wszystkim wiedział, jak zarabia się pieniądze. Do tego, aby budować fo...
ISBN: 9788375827903

-15% na 5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek
Marcin Kowalik, Kwiecień 2016
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...szystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg. Jak sprzedawać pożyczki w social media? Jak wy...
ISBN: 978-8-3785-9667-7

-20% na Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
Julita Dąbrowska, Wrzesień 2016 , 184 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce. Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego "biznesu" tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi oraz tworzenia "great place to work". Dla HR-owców...
ISBN: 978-8-3635-6645-6

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Grzegorz Kosson, Sierpień 2017 , 228 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotn...
ISBN: 978-83-635-6651-7

-20% na Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
Robert Stępowski, Luty 2017 , 207 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek...
ISBN: 978-8-3635-6666-1

-20% na Techniki promocji sprzedaży
Maciej Tesławski, Luty 2017 , 300 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse...
ISBN: 978-8-3635-6665-4

-15% na The SEO Battlefield. Winning Strategies for Search Marketing Programs
Anne Ahola Ward, Marzec 2017 , 204 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...successful SEO program requires a team with a mix of skills, including marketing, analytics, website development, and automation. Author Anne Ahola Ward walks marketers and developers through SEO essentials and provides real-world case studies of successful and not-so-successful SEO programs. You...ll quickly understa...
ISBN: 978-14-919-5832-2

Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler, Czerwiec 2017 , 295 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...eli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wiek...
Tłumaczy: Dorota Gasper, ISBN: 978-83-808-7303-2

-22% na Marketing 4.0 Jeszcze w promocji -22%
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Listopad 2017 , 184 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...dejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rod...
Tłumaczy: Dorota Gasper, ISBN: 978-83-8087-191-5

-20% na Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data
Grzegorz Błażewicz, Listopad 2017 , 180 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge. The book leads the reader through the innovative t...
ISBN: 9788301195380

-20% na Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
Paweł Fortuna, Marzec 2018 , 366 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...a i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i...
ISBN: 9788301197858

-19% na Jak zostać mistrzem marketingu
Jeffrey J. Fox, Październik 2014 , 168 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a...
ISBN: 978-8-3782-9018-6

-15% na Agile for Everybody. Creating Fast, Flexible, and Customer-First Organizations
Matt LeMay, Październik 2018 , 154 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...y transformed how modern companies build and deliver software. This practical book demonstrates how entire organizations-from product managers and engineers to marketers and executives-can put Agile to work.Author Matt LeMay explains Agile in clear, jargon-free terms and provides concrete and actionable steps to help a...
ISBN: 978-14-920-3346-2

-20% na Data Driven Decisions
Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk, Październik 2018 , 252 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z r...
ISBN: 9788301201746

-22% na Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Jeszcze w promocji -22%
Donald Miller, Listopad 2018 , 248 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na t...
Tłumaczy: Monika Malcherek, ISBN: 978-83-8087-027-7

-55% na Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? Jeszcze w promocji -55%
Piotr Golczyk, Grudzień 2018
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...amienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie. Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki. Jacek Szlak...
ISBN: 978-83-8147-280-7

-15% na Mastering Collaboration. Make Working Together Less Painful and More Productive
Gretchen Anderson, Marzec 2019 , 228 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ok, author Gretchen Anderson shows you how to generate ideas with others while gaining buy-in from all levels of your organization.Product managers, designers, marketers, technical leaders, and executives will obtain better insight into how team members work together to make decisions. Through tangible exercises and te...
ISBN: 978-14-920-4168-9

-15% na Design for How People Think. Using Brain Science to Build Better Products
John Whalen Ph. D., Kwiecień 2019 , 240 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author...
ISBN: 978-14-919-8540-3

Learning Einstein Analytics
Santosh Tukaram Chitalkar, Styczeń 2018 , 233 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...alytics aka Wave Analytics is a cloud-based platform which connects data from the multiple sources and explores it to uncover insights. It empowers sales reps, marketers, and analysts with the insights to make customer interactions smarter, without building mathematical models. You will learn to create app, lenses, das...
Oryginalny tytuł: Learning Einstein Analytics, ISBN: 978-17-884-7818-2

Learning Social Media Analytics with R
Raghav Bali, Dipanjan Sarkar, Tushar Sharma, Maj 2017 , 394 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ation, and Clustering.Who This Book Is ForIt is targeted at IT professionals, Data Scientists, Analysts, Developers, Machine Learning Enthusiasts, social media marketers and anyone with a keen interest in data, analytics, and generating insights from social data. Some background experience in R would be helpful, but no...
Oryginalny tytuł: Learning Social Media Analytics with R, ISBN: 978-17-871-2546-9

-20% na Siła narracji marketingowej
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko, Sierpień 2019 , 232 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...w w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy ks...
ISBN: 978-83-8087-848-8

...cznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia niezbędne marketerom oraz analitykom techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analit...
Tłumaczy: Bartosz Sałbut, ISBN: 9788301207526

-20% na Filozofia kontra świat
David Edmonds, Czerwiec 2020 , 286 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...nia moralne wynikłe wskutek rozwoju technologii, jak oczernianie w Internecie, dzieci mające troje rodziców, blokowanie reklam czy bycie nieuprzejmym wobec telemarketerów. Aktualność i oryginalność zawartych tu przemyśleń sprawią, że ponownie zastanowisz się nad osądami moralnymi, które najczęściej bezrefleksyjnie w...
Tłumaczy: Joanna Bednarek, ISBN: 9788301212896

-20% na E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław Królewski, Paweł Sala, Lipiec 2015 , 464 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...danie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dz...
ISBN: 978-83-01-18626-5

-20% na Przyczepne historie
Chip Heath, Dan Heath, Wrzesień 2020 , 360 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...a długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście o...
Tłumaczy: Monika Malcherek, ISBN: 978-83-8087-932-4

Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy
Paul Brown, Dimitri Maex, Wrzesień 2019 , 262 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...sług klienci będą potrzebować w przyszłości. • Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania. Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców...
ISBN: 978-83-754-1172-0

-20% na 50 praw marketingu Kotarbińskiego Nowość
Jacek Kotarbiński, Grudzień 2020 , 198 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...tawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządz...
ISBN: 978-83-012-1553-8

-15% na We the Media. Grassroots Journalism By the People, For the People
Dan Gillmor, Lipiec 2008 , 336 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...onal blogs, Internet chat groups, email, and a host of other tools. He sends a wake-up call to newsmakers-politicians, business executives, celebrities-and the marketers and PR flacks who promote them. He explains how to successfully play by the rules of this new era and shift from "control" to "engagement." And he mak...
ISBN: 978-05-965-5391-3

-15% na Database Nation. The Death of Privacy in the 21st Century
Simson Garfinkel, Grudzień 2000 , 338 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...cy in the 21st Century shows how, in these early years of the 21st century, advances in technology endanger our privacy in ways never before imagined. Direct marketers and retailers track our every purchase; surveillance cameras observe our movements; mobile phones will soon report our location to those who want t...
ISBN: 978-05-965-5064-6

-15% na The New Community Rules. Marketing on the Social Web
Tamar Weinberg, Lipiec 2009 , 370 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...h the social webTap into the increasingly influential video and podcasting marketDiscover which tactics work -- and which don't -- by learning about what other marketers have triedMany consumers today use the Web as a voice. The New Community Rules demonstrates how you can join the conversation, contribute to the commu...
ISBN: 978-14-493-7928-5

-15% na Tapworthy. Designing Great iPhone Apps
Josh Clark, Czerwiec 2010 , 322 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...eriences for the iPhone and iPod Touch through practical principles and a rich collection of visual examples.Whether you're a designer, programmer, manager, or marketer, Tapworthy teaches you to "think iPhone" and helps you ask the right questions -- and get the right answers -- throughout the design process. You'll ex...
ISBN: 978-14-493-9424-0

-15% na Web Security, Privacy & Commerce. 2nd Edition
Simson Garfinkel, Gene Spafford, Listopad 2001 , 788 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...business and personal life. As Web use has grown, so have the threats to our security and privacy--from credit card fraud to routine invasions of privacy by marketers to web site defacements to attacks that shut down popular web sites.Web Security, Privacy & Commerce goes behind the headlines, examines the maj...
ISBN: 978-14-493-0524-6

-15% na UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons
Joel Marsh, Grudzień 2015 , 256 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ry before the next meeting. UX for Beginners is perfect for non-designers who want to become designers, managers who teach UX, and programmers, salespeople, or marketers who want to learn more.Start from scratch: the fundamentals of UXResearch the weird and wonderful things users doThe process and science of making any...
ISBN: 978-14-919-1264-5

-15% na The Art of SEO. Mastering Search Engine Optimization. 3rd Edition
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Sierpień 2015 , 994 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...help you plan and execute a comprehensive SEO strategy. Complete with an array of effective tactics from basic to advanced, this third edition prepares digital marketers for 2016 with updates on SEO tools and new search engine optimization methods that have reshaped the SEO landscapeNovices will receive a thorough SEO...
ISBN: 978-14-919-0364-3

-20% na Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
David Meerman Scott, Marzec 2016 , 342 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...dząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi s...
ISBN: 978-8-3011-8439-1

-15% na Google Analytics. Understanding Visitor Behavior
Justin Cutroni, Sierpień 2010 , 218 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...that most people overlook. And this practical book not only provides complete code samples for web developers, it also explains the concepts behind the code to marketers, managers, and others on your team.Discover exactly how the Google Analytics system worksLearn how to configure the system to measure data most releva...
ISBN: 978-14-493-9959-7

-15% na SEO Warrior. Essential Techniques for Increasing Web Visibility
John I Jerkovic, Listopad 2009 , 496 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ch engine marketing (SEM) practices, such as Google AdWords, and how you can use social networking to increase your visibility. Ideal for web developers, savvy marketers, webmasters, and anyone else interested in SEO, this book serves not only as an SEO tutorial, but also as a reference for implementing effective SEO t...
ISBN: 978-14-493-8307-7

-15% na Communicating Data with Tableau
Ben Jones, Czerwiec 2014 , 334 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...to convert raw data into compelling data visualizations that provide insight or allow viewers to explore the data for themselves.Ideal for analysts, engineers, marketers, journalists, and researchers, this book describes the principles of communicating data and takes you on an in-depth tour of common visualization meth...
ISBN: 978-14-493-7198-2

-45% na E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci Jeszcze w promocji -45%
Piotr Krupa, Maciej Ossowski, Grudzień 2012 , 136 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...E-mail marketing? To działa! Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie prze...
ISBN: 978-83-246-6722-2

-45% na E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda Jeszcze w promocji -45%
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski, Wrzesień 2018 , 192 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ute;w narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie si...
ISBN: 978-83-283-5223-0

-45% na Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Jeszcze w promocji -45%
Martyna Zastrożna, Czerwiec 2015 , 192 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ł Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywn...
ISBN: 978-83-283-1585-3

-45% na Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie Jeszcze w promocji -45%
Anastasia Holdren, Czerwiec 2012 , 208 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...gii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America....
Oryginalny tytuł: Google AdWords: Managing Your Advertising Program, ISBN: 978-83-246-5247-1

-45% na HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe Jeszcze w promocji -45%
Jakub Woźniak, Luty 2012 , 136 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...amawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach. Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygr...
ISBN: 978-83-246-4616-6

-45% na Kompendium technik perswazyjnych Jeszcze w promocji -45%
Praca zbiorowa pod redakcją Aleksandra Binsztoka, Luty 2012 , 272 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ż być manipulowanym! Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji - myśląc o specach od perswazji, wyobrażamy sobie znanych biznesmenów, polityków i marketerów. Jednak perswazja nie jest domeną jakichś konkretnych grup zawodowych, dopuszczonych do kręgu wtajemniczonych. Wszyscy staramy się przekonać do czego...
ISBN: 978-83-246-4604-3

-45% na Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer Jeszcze w promocji -45%
Mark Jeffery, Listopad 2014 , 320 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu). Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer. Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać. Zapoznasz się ze szczegół...
Oryginalny tytuł: Data-Driven Marketing: The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know, Tłumaczy: Bartosz Sałbut, ISBN: 978-83-246-9337-5

-45% na Marketing Premium Jeszcze w promocji -45%
Dominika Trawka, Listopad 2019 , 176 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej p&oacut...
ISBN: 978-83-283-6609-1

-45% na Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Jeszcze w promocji -45%
Seth Godin, Grudzień 2013 , 232 stron
Zobacz ebooka EbookpointHelion
...ć. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów - bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty. Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? M...
Oryginalny tytuł: Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers, ISBN: 978-83-246-5645-5
Ebooki marketer PDF, EPUB i MOBI Na Polishwords.com.pl