Zobacz promocje nowość!

Promocja na ebooki Zacznij programować! Kursy video 39.90 zł

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu w budowaniu strategii tożsamości marki, nigdy też nie determinowała tak dalece jej wizerunku. Tendencja ta przejawia się, począwszy od produktów sygnowanych nazwiskiem artystów, przez kompleksowe strategie komunikacyjne, aż po powstawanie korporacyjnych kolekcji sztuki, własnych muzeów i czasowych artystycznych p rzestrzeni. Niekończąca się droga od idei do ideału – będąca procesem tak charakterystycznym dla sztuki – może być także atrakcyjnym konceptem dla marki, która, chcąc odpowiedzieć na potrzeby rynku, musi się ciągle zmieniać. Sztuka stała się efektywnym i perswazyjnym narzędziem wspierającym komunikację produktu oraz tożsamość marki, pozwalającym w unikalny sposób projektować jej doświadczenie, aktualizować grupę docelową i pozycjonować ją. Art branding to przegląd portfolio koncepcji, gdzie artysta staje się marką, a limitowana edycja jest figurą retoryczną w komunikacji. Jest również eskapadą po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zbiorem spostrzeżeń i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieście i najważniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerują swój wizerunek w artystycznym otoczeniu. To również ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztuką w roli głównej lub przynajmniej charakterystycznej. Marki, tak jak artyści, posiadają własne warsztaty, w których prototypowane, konstruowane i wdrażane są coraz to nowe modele produktów. Wypełnione są hybrydowymi narzędziami o funkcjonalności szwajcarskiego scyzoryka i precyzji lasera. Warsztat o proweniencji sterylnego laboratorium, artystycznej pracowni i biblioteki. Parafrazując reklamowy slogan: Art sells!, dzisiejszy świat sztuki, zarówno ten instytucjonalny, jak i komercyjny, jest jak Tour de France. Wyścig trwa, widać liderów – to awangarda, za nimi peleton – ariergarda. Kto jest czysty, a kto na dopingu – okaże się później. Na razie nikt się tym nie przejmuje. Marki, szczególnie te luksusowe, inwestują w sztukę, widząc w niej komunikacyjny potencjał, dający szereg wartości formujących i spajających ich wizerunek. Art branding jest globalnym zjawiskiem, jedną z ciekawszych tendencji we współczesnej komunikacji, dających możliwość tworzenia pożądanych marek i wyjątkowych produktów. Sztuka to wartości, doświadczenie i emocje – pozwala więc wizualizować często abstrakcyjne wartości marek.   Ebook porusza temat branding.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -24%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:

Inne ebooki w kategorii Marketing

Ebook 7 zaginionych tajemnic sukcesu

Kochaj klienta swego, jak siebie samego: inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu siedem zasad, któ...
Ebook AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, poniew...
Ebook Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Sztuka myślenia strategicznego teorie rysunki narzędzia inspiracje rozwiązania niespodzianki Twój atlas strategiczny. Legenda Inspiracja Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de B...
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy....
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właści...
Ebook Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pi...

ISBN 978-8-3635-6675-3. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Art branding Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany