Wewnętrzny dział public relations: Zadbaj o swoją reputację. Stań się niezastąpiony. Wypromuj siebie. Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczy m najjaśniejsza gwiazda.Tory Johnson, dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów Carlos Ruíz Zafón, Cień wiatru Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty! Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem. Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne! Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową. Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz. Bądź proaktywny i naucz się reagować. Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy. Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację. Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi. Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią. Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz. Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie. Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania. Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations. Ebook porusza temat Autopromocja. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: szefowi. Jeśli interesuje Cię: podwładnym, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: klientom w formacie EPUB, MOBI i PDF.

Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Porównanie cen w 72 księgarniach

Dla wygody wyświetlamy tylko księgarnie, gdzie ebook jest dostępny

Inne ebooki w kategorii Twoja kariera

Ebook 100 sekretów Mistrza Sprzedaży

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukc...
Ebook 101 niezwykłych pomysłów na biznes

Znajdź pomysł i przejdź na swoje Pomysł na biznes, który podbije rynek i przyniesie milionowe zyski, to marzenie każdej osoby rozpoczynającej własną działalność. Znalezienie takiej żyły złota...
Ebook 12 sekretów sukcesu w biznesie

Precz z bezwartościowymi teoriami! Na pohybel przejściowym biznesowym trendom! Wiwat doświadczenie i narzędzia przetestowane w akcji! Przestań rozmyślać o sukcesie i zacznij go urzeczywistniać!...
Ebook 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć si...
Ebook Czy wiesz, kim jesteś? Przewodnik po 16 typach osobowości ID16

Sprawdź, kim jesteś Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, dlaczego jeden człowiek świetnie sprawdza się w roli menedżera, inny zaś nie jest w stanie przekazać podwładnym swoich poleceń w jasny spos&...
Ebook Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin

Ukryte strategie przyczajonych wojowników Oddajemy do Twoich rąk niezwykłą, orientalną perełkę - zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących najbardziej podstępne i misterne strat...

ISBN 978-83-246-4837-5. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany