Cały opis ebooka

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ebook, która odpowie na najbardz iej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.
Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!
W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.
Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie 
i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt. 
Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki. 
***
Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał 
w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz 
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.
 


Więcej






Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -20%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat
ISBN 978-8-3756-1718-4. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany