Autor: Katarzyna Wojciechowska, Marzec 2020 , 376 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 641 osób

Zobacz promocję nowość!

-30% na ebooka HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera. Do końca dnia (08.07.2020) za

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ? Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta Ebook zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę! Pierwszą strategię komunikacji marki zaprojektowałam zupełnie intuicyjnie, a patrząc z perspektywy lat - również z niewielką "twardą" wiedzą marketingową. Ta strategia była dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdę dobra. Poczułam ogromną satysfakcję, ale także chęć, by dowiedzieć się, jak to wszystko działa w szczegółach, jak się łączy, gdzie są ważne zależności, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam się naprawdę solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. Skończyłam studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytałam dziesiątki, jeśli nie setki książek, przesłuchałam wiele wykładów. Dalej się uczę, ale tym, co już wiem, bardzo chętnie się dzielę - ze studentami i słuchaczami, prowadząc szkolenia dotyczące budowania marek i projektowania pozytywnych doświadczeń ich klientów, i z moimi klientami, z którymi współpracuję, pomagając im tworzyć długoterminową, skuteczną komunikację marketingową. Będzie mi miło, jeśli dołączysz do którejś z tych grup. Katarzyna Wojciechowska Ebook porusza temat Customer. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Experience. Jeśli interesuje Cię: Management, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: pozytywnych w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to doświadczeń. Jeśli szukasz ebooków o: ścieżce, to jest pozycja dla Ciebie. Dogłębna wiedza na temat Twojego.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -50%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 641 osób

Inne ebooki w kategorii Controlling

Ebook Controlling w przykładach. Poradnik praktyka

Osiemnaście studiów przypadku z dziedziny controllingu Controlling w przykładach. Poradnik praktyka to książka przeznaczona dla pracowników działów controllingu, finansó...
Ebook Roczne sprawozdanie merytoryczne OPP

Sprawozdanie merytoryczne dotyczy zasadniczych aspektów działalności organizacji pożytku publicznego oraz pozwala zorientować się m.in. w przedmiocie i zakresie finansowym prowadzonej działal...
Ebook Controlling procesów. Jak wdrożyć?

Publikacja wypełnia lukę na rynku wydawniczym, łącząc podejście procesowe z controllingiem. Jest adresowana do przedsiębiorców pragnących usprawnić zarządzanie swoją firmą, osób zajmuj...
Ebook Aktualności rachunkowości budżetowej, wydanie marzec 2016 r

„Aktualności rachunkowości budżetowej” to fachowy przewodnik po najnowszych zmianach w przepisach oraz aktualnych problemach prezentujący uniwersalną wiedzę niezbędną w codziennej pracy...
Ebook Aktualności rachunkowości budżetowej, wydanie kwiecień 2016 r

„Aktualności rachunkowości budżetowej” to fachowy przewodnik po najnowszych zmianach w przepisach oraz aktualnych problemach prezentujący uniwersalną wiedzę niezbędną w codziennej pracy...
Ebook Finanse sektora publicznego, wydanie marzec 2016 r

„Finanse Sektora Publicznego” to nowoczesny magazyn przygotowany z myślą o skarbnikach i głównych księgowych w sektorze publicznym. Jego zadaniem jest comiesięczne rozwiewani...

ISBN 978-83-283-6919-1. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany