"Ekonomia Wdzięczności" - wszytko się zmienia poza naturą ludzką.    Ebook "Ekonomia Wdzięczności" pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.       G ary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że Ebook powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do własnego działania.   Dlatego dzięki "Ekonomii Wdzięczności" dowiesz się jak: dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukces kluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistości i tych w internecie prowadzić firmę globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dzięki temu z małej firmy stworzyć imperium wykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markę, ale rozmawiać, słuchać, dbać o innych i zarabiać na tym opłacić się może najmniejsza interakcja ze strony kupujących współtworzyć z klientami firmę, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym własnej marki przestać się bać zmian, być we właściwym miejscu i o właściwym czasie, i…wyprzedzić konkurencję.   Wielu przedsiębiorców nadal zbyt często zapomina, że klient potrzebuje czasu, aby poznać nas i nasz produkt, zrozumieć jego działanie, zaufać nam i naszym usługom, a szczególnie poczuć, że właśnie ten produkt rozwiąże jego problem. Dlatego Gary Vaynerchuk niejednokrotnie używa w swoich wystąpieniach hasła: „Daj, daj, daj, poproś”, aby wytłumaczyć, jak działa ekonomia wdzięczności.       W "Ekonomii Wdzięczności" poznasz również autentyczne przykłady zastosowania ekonomii wdzięczności w praktyce m.in: firma Avaya produkująca telefony stacjonarne i routery, która zarobiła ćwierć miliona dolarów, szybko odpowiadając na jeden krótki tweet amerykańska firma AJ Bombers, która nie tylko produkuje oraz sprzedaje  hamburgery, ale pozwala klientom stanąć za ladą, rozdaje za darmo i w ciągu 7 miesięcy podwaja swoje dochody Hotele Joie de Vivre – każdy z 34 różnych hoteli dzięki zastosowaniu nieformalnej komunikacji wobec gości i stworzeniu pokoi dopasowanych do ich osobowości, zyskuje ogromny rozgłos.   Podsumowując, zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.   Autor Gary Vaynerchuk   Jeden z wiodących ekspertów marketingowych na świecie. Zbudował swoją karierę dzięki podążaniu dokładnie tam, gdzie kierowała się uwaga klientów. Zaraz po ukończeniu szkoły, Gary zaangażował się w rodzinny biznes z winami, który rozwinął od 4 milionów dolarów do obrotów wielkości 45 milionów dolarów rocznie i zrobił to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi VaynerMedia, jedną z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu internetowego na świecie. W trakcie swojej kariery, Gary stał się inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem funduszu VaynerRSE. Niedawno Gary pojawił się razem z takimi gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmę Apple’a „Planeta aplikacji”, w której pokazane zostaną prawdziwe zmagania przedsiębiorców próbujących wdrożyć nową aplikację. Bycie właścicielem, szefem i inwestorem nie zmieniło jego aktywności w social media. Nadal jest bardzo aktywny publikując rocznie miliony treści edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych. To sprawia, że ekonomia wdzięczności działa bardzo mocno w jego przypadku i każdy kolejny pomysł cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Jest autorem książek takich jak: Zapytaj Garyego, W Market(r)ingu, Ekonomii Wdzięczności oraz najnowszej książki Przebij Się!.   "Ekonomia Wdzięczności" opinie o książce Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki!  - Marcin Osman, przedsiębiorca, autor książek i wydawca książek Garyego: Zapytaj Garyego, Ekonomia Wdzięczności, Przebij Się!.    Ebook porusza temat Ekonomia. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: wdzięczności.

Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Porównanie cen w 72 księgarniach

Dla wygody wyświetlamy tylko księgarnie, gdzie ebook jest dostępny

Inne ebooki w kategorii Social Media

Ebook Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
Ebook Zapytaj Garyego
Ebook MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw
Ebook Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie
Ebook Współczesne dylematy zarządzania rozwojem miast
Ebook Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie

ISBN 978-83-951844-1-3. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Ekonomia wdzięczności Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany