Szukaj:

Ebook Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Ebook Godzina dziennie z Facebook marketingiem (Facebook Marketing: An Hour a Day)

Autor: Chris Treadaway, Mari Smith, Maj 2013, 320 stron

Cena ebooka: Sprawdź cenę



Zobacz ebooka

Ebooki > Biznes i ekonomia > E-biznes

Ebooki > Biznes i ekonomia > Marketing

Ebooki > >

Ebooki > Biznes i ekonomia > Social Media

Opis ebooka

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy! Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowy ...

Sprawdź cenę

Spis treści ebooka

Chwilowo niedostępny


Zobacz pełny spis treści


Cały opis ebooka


Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy! Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowy ch
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
  • Oto jedyna Ebook, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
    Brian Goldfarb,
    kierownik w Microsofcie

    Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...

    Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła Ebook przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

    Dzięki tej książce:
    • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
    • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
    • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
    • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
    • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
    • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
    • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
    • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
    • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
    • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
    • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

    Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!

    Cały spis treści ebooka

    chwilowo niedostępny

    Kup ebooka


    Tagi ebooka






    Kontynuuj...





    Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki, zamiast ściągać je z torrentów i chomikuj
    Tytuł: Godzina dziennie z Facebook marketingiem Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany