Autor: Daniel Waisberg, Luty 2016 , 232 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1110 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Odpuść sobie, uwierz w siebie. Żyj! / -50%

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje. Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie Ebook, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu. Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych. Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics. Ebook porusza temat Google. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Analytics. Jeśli interesuje Cię: Integracja, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: analiza w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to danych.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -20%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1110 osób

Inne ebooki w kategorii E-biznes

Ebook AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, poniew...
Ebook Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com

Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu. Stephen Leeb, autor książek The Oil Factor oraz Red Alert Zostać najbardziej skupi...
Ebook Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pi...
Ebook Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie

Na straży Twojego e-biznesu Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek odbiorców zwię...
Ebook Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz f...
Ebook Biblia copywritingu

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do...

ISBN 978-83-283-1899-1. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Google Analytics. Integracja i analiza danych Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany