Szukaj:

Ebook Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Ebook Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media))

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah, Czerwiec 2013, 320 stron

Cena ebooka: Sprawdź cenę



Zobacz ebooka

Ebooki > >

Ebooki > Biznes i ekonomia > Marketing

Ebooki > Biznes i ekonomia > E-biznes

Ebooki > Biznes i ekonomia > Social Media

Ebooki > >

Ebooki > >

Opis ebooka

Wciągnij klienta w swe sieci Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę Obowiązkowo stwórz stronę internetową Załóż konta w serwisach społecznościowych Zacznij pisać firmowy blog Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej ...

Sprawdź cenę

Spis treści ebooka

Chwilowo niedostępny


Zobacz pełny spis treści


Cały opis ebooka


Wciągnij klienta w swe sieci Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę Obowiązkowo stwórz stronę internetową Załóż konta w serwisach społecznościowych Zacznij pisać firmowy blog Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
  • "Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
    Guy Kawasaki

    Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

    Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
    (a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
    (b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
    (c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
    - nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

    Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

    Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

    • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
    • stworzyć blog w celu promowania firmy;
    • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
    • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

    Cały spis treści ebooka

    chwilowo niedostępny

    Kup ebooka


    Tagi ebooka






    Kontynuuj...





    Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki, zamiast ściągać je z torrentów i chomikuj
    Tytuł: Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany