Autor: Marcin Komor, Październik 2020 , 436 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 6510 osób

Zobacz promocję nowość!

-30% na ebooka Wędrówki przez czas. Nieoczywiste rozmowy o dziejach Europy. Do końca tygodnia (25.10.2020) za

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czyn niki, sposoby i motywy działań biznesowych i marketingowych w zakresie umiędzynarodowienia podmiotów na rynku Unii Europejskiej. Monografia może zostać wykorzystana przez pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych problematyką marketingu i biznesu międzynarodowego, jak również menedżerów polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność zagraniczną lub planujących ekspansję na rynki krajów Unii Europejskiej. Autor wykazał się doskonałą znajomością literatury, jest ona zróżnicowana, wielojęzyczna, właściwie dobrana i wykorzystana. Wysoko należy ocenić także to, że znając literaturę przedmiotu, Autor zidentyfikował lukę badawczą i w oparciu o nią sformułował cel badań, postawił hipotezy, zaprojektował i przeprowadził własne badania pierwotne. Jest w pełni kompetentny, aby prowadzić rozważania na temat internacjonalizacji przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Nie ma cienia wątpliwości co do trafności wyboru obszaru badawczego oraz kompetencji Autora w odniesieniu do znajomości literatury przedmiotu, omawianych zagadnień, warsztatu badawczego, umiejętności gromadzenia danych pierwotnych i wtórnych, ich analizowania, formułowania wniosków oraz ich uzasadniania. Wysoko należy ocenić stronę metodyczną pracy. Autor wykazał się również kwalifikacjami w zakresie metod statystycznych, w procesie przetwarzania informacji oraz formułowania i uzasadniania wniosków. Posiada umiejętność logicznego formułowania własnych sądów oraz ich uzasadniania. Ma dopracowany warsztat badawczy. Potrafi formułować problemy badawcze, projektować własne badania empiryczne oraz przetwarzać uzyskane dane stosując właściwe metody oraz testy statystyczne dla weryfikacji wyników. W końcowej, ogólnej ocenie pracy, można wyrazić bardzo pozytywną jej ocenę. Prof. dr hab. Henryk MrukKatedra Zarządzania MiędzynarodowegoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Ebook porusza temat Internacjonalizacja. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: przedsiębiorstw. Jeśli interesuje Cię: Europejskiej, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: ujęcie w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to marketingowe.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -18%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 6510 osób

Inne ebooki w kategorii Pozostałe

Ebook Firma transportowa krok po kroku - zarządzanie, finanse, ubezpieczenia

 Prowadzenie działalności transportowej wymaga nie tylko znajomości wszystkich potrzebnych regulacji prawnych, ale także wiedzy na temat finansów i sprawnego zarządzania firmą. To pozwol...
Ebook Warunki wykonywania transportu - odpowiedzialność za przewóz towarów i osób

Firma transportowa, która zajmuje się wykonywaniem przewozów rzeczy lub osób, musi spełnić wiele warunków, żeby działać zgodnie z przepisami. Obowiązki te są różne...
Ebook PIT 2015 Praktyczny poradnik dla podatnika

W publikacji: opodatkowanie dochodów zagranicznych przychody zwolnione z PIT odliczenia danin do ZUS i nie tylko rozliczenie PIT przez małżonków i rodziców W...
Ebook Nowelizacja Prawa o stowarzyszeniach (20 maja 2016 r.)

W dniu 20 maja 2016 r. wchodzi w życie większość przepisów nowelizujących ustawę Prawo o stowarzyszeniach. Natomiast przepisy dotyczące przekształcenia stowarzyszenia zwykłego w stowarzyszeni...
Ebook Chwilówki: nowe zasady

Jak bezpiecznie pożyczać pieniądze Na co uważać podpisując umowy Jak liczyć realne koszty kredytu Jak bezpiecznie wziąć pożyczkę i zapłacić za nią uczciwe odsetki radzimy w naszym e-booku. Przedsta...
Ebook Czy czeka nas wybór: emerytura lub praca?

Ile emeryt dorobi dziś Jakie ograniczenia może wprowadzić rząd Zdaniem ekspertów polski system zabezpieczenia społecznego nie zawiera potrzebnych ograniczeń jeśli idzie o łączenie emerytury...

ISBN 978-83-255-9534-0. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany