123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” trong> Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. Jak zoptymalizować swój profil Jak nakarmić Postowego Potwora Jak udoskonalić posty Jak odpowiadać na komentarze Jak zintegrować media społecznościowe z blogami Jak zgromadzić więcej czytelników Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo Jak poprowadzić czat na Twitterze Jak nie wyjść na dyletanta Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach Jak złożyć wszystko w całość Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki! Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u. Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”. Ebook porusza temat Sztuka. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: autopromocji. Jeśli interesuje Cię: mediach, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: społecznościowych w formacie EPUB, MOBI i PDF.

Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -20%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Porównanie cen w 72 księgarniach

Dla wygody wyświetlamy tylko księgarnie, gdzie ebook jest dostępny

Inne ebooki w kategorii Social Media

Ebook Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
Ebook Zapytaj Garyego
Ebook MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw
Ebook Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie
Ebook Współczesne dylematy zarządzania rozwojem miast
Ebook Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie

ISBN 978-83-283-1362-0. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany