Autor: Andrzej Kwaśniewski, Sierpień 2015 , 111 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 25 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Elizabeth Gilbert [ebooki i audiobooki do -45%]

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych. Ebook porusza temat znaleźć. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: zgubić. Jeśli interesuje Cię: Marketing, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: mediach w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to społecznościowych.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 25 osób

Inne ebooki w kategorii Social Media

Ebook Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz f...
Ebook Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku

Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0. Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i ko...
Ebook Zapytaj Garyego

Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu...
Ebook MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw

Słowo autora Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczeni...
Ebook Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie

 Tytuł monografii naukowej: Problemy mediów i komunikacji społecznej – uwarunkowania polskie i ukraińskie  Redakcja: Sławomir Gawroński, Iwona Leonowicz-Bukała Auto...
Ebook Współczesne dylematy zarządzania rozwojem miast

Obecnie na całym świecie, i oczywiście także w Polsce, procesy urbanizacji przebiegają pod wpływem globalizacji i postępu techniczno-technologicznego (w tym technik ICT). Jednakże globalizacja jest...

ISBN 978-8-3943-0300-6. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany