Zobacz promocje nowość!

ZBRODNIE | MORDERSTWA | ZAGADKI [do -45%]

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Opanuj sztukę oczarowywania klientów Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?&qu ot;. I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń? Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopododne, zgodzisz się? Na czym więc polega sprzedaż? Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji? Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym! Dobra wiadomość: Sztuki sprzedawania można się nauczyć! Mało tego - na tę naukę nigdy nie jest za późno. Nie jest tak, że rodzisz się z genem odpowiedzialnym za dobrą jakość sprzedaży. To, czy będziesz w tej materii dobry zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Koniec z wymówkami, Przyjacielu :-) Nie mniej jednak dostaniesz teraz garść bardzo ciekawych informacji, które mają za zadanie pomóc Ci w tym procesie - tak na dobry początek.   "Ebook jest obowiązkową pozycją dla każdej osoby, która zajmuje się utrzymywaniem relacji z klientami, handlem a także dla ludzi, którzy chcą mieć lepsze relacje z bliskimi. Ebook podpowie nam to, jak nie wpadać we frustracje, jak wychodzić z różnych konfliktów i najważniejsze - jak więcej sprzedawać zyskując nie tylko klienta, ale jednocześnie przyjaciela."   Kamil M.,   Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania: jak zapewnić sobie wiarygodność? jak zdobyć zaufanie? jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń? Skuteczna sprzedaż nie odbywa się na poziomie "Firma - Firma" lecz na poziomie "człowiek - człowiek". Warunkiem powodzenia w procesie sprzedaży jest wystąpienie więzi emocjonalnej między sprzedawcą a potencjalnym klientem. Dzięki opanowanej sztuce zjednywania sobie klienta możesz zwiększyć radykalnie poziom sprzedawanych produktów i usług. "W mojej branży ta lektura, mówiąc wprost - jest cacy :) Ciągle mam kontakt z klientem, a dziwnym trafem po wprowadzeniu zmian zgodnie z tym ebookiem, kontakt sporo się poprawił ;) Fajny ebook - polecam."   Jakub Jaszkin, 20 lat -handlowiec, student, syn pomagający w rodzinnym biznesie Od autora: Nazywam się Jan Batorski. Od 35 lat zajmuję się sprzedażą. Przez 30 lat sprzedawałem swoją wiedzę pedagogiczną i inżynierską. Od 12 lat zajmuję się sprzedażą produktów finansowych. Pełniłem funkcję agenta ubezpieczeniowego, kierownika 52 osobowego zespołu sprzedawców, trenera umiejętności biznesowych. Wiarygodność, zaufanie, przyjaźń - to prawdziwa tajemnica sukcesu sprzedawcy Sprzedaż to proces - i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to będziesz sprzedawał swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego. Jeśli chcesz dobrze sprzedawać - postaw na profesjonalizm. Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest kursem, co oznacza, że nie służy ona do pasywnego czytania, lecz kształtowania umiejętności. Wykonaj więc proponowane w niej ćwiczenia i eksperymenty! Czego konkretnie możesz się spodziewać? Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży? Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym? Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać? Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech? Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu? W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów? Ten poradnik jest pierwszym polskim, tak obszernym kompendium wiedzy na temat technik sprzedaży. Należy także mocno podkreślić fakt, że autor jest nie tylko teoretykiem, ale również - a właściwie przede wszystkim - praktykiem. Wszystkie opisane metody testował na sobie, by teraz móc je przekazać Tobie. Wykorzystaj ten fakt i działaj już teraz! Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, aby już za kilka minut móc korzystać z wiedzy zawartej w podręczniku. Ebook porusza temat oczarować. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: klienta.

Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:

Inne ebooki w kategorii Sprzedaż

Ebook 140 sekretów Mistrza Sprzedaży

40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewności...
Ebook 100 sekretów Mistrza Sprzedaży

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukc...
Ebook Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach

Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013.     Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzym...
Ebook 12 kroków uczciwej* sprzedaży

* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotuj...
Ebook Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów ora...
Ebook Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Sprzedawca w dążeniu do ideału Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z...

ISBN 978-8-3758-2122-2. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Jak oczarować klienta Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany