Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.
Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! Ebook porusza temat Klient. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: centrum. Jeśli interesuje Cię: szefowie, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: budować w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to pozytywne. Jeśli szukasz ebooków o: doświadczenie, to jest pozycja dla Ciebie. Dogłębna wiedza na temat zespołach.
Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:
Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.
Najtańsze oferty na e-booka:
Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej
Nowość Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013. Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzym...
To jest permanentna agitacja! Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju „śmieciowego jedzenia” dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym...
Ukryte strategie przyczajonych wojowników Oddajemy do Twoich rąk niezwykłą, orientalną perełkę - zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących najbardziej podstępne i misterne strat...
Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do os...
Przeciwdziałaj mobbingowi Typy, fazy i konsekwencje mobbingu Krzywdząca organizacja Konflikty jako zarzewie problemu Przeciwdziałanie psychicznemu dręczeniu Walka o swoje prawa Kształtowanie zd...
Książka została zaklasyfikowana do TOP20 książek, które ukształtowały polskich liderów! Więcej w artykule Pulsu Biznesu. Traktaty, które uczą zwyciężać Sztuka wojny Sun Tzu...
ISBN 978-83-283-1439-9. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Ocena: 4.8
Recenzent: Tomasz Smykowski
Dodał: Tomasz Smykowski
Data recenzji: 3 sierpień 2012
Streszczenie: Ebook polecany
Opis: Ebook polecany