Autor: Maciej Tesławski, Wrzesień 2012 , 168 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1384 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki OSTROWSKI Jacek [do -50%]

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, klient nielojalny... Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że t o właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół. Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania! Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta Ebook, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji - na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Ebook Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!Marek StaniszewskiCMO, Canal + Cyfrowy Z konsternacją spełniam prośbę autora, który poprosił mnie o recenzję tej książki. Z zakłopotaniem, bo pozostajemy w przyjacielskiej relacji marketingowej. W relacji zbudowanej na wspólnych zainteresowaniach i zaufaniu. Autor odważnie definiuje czym jest lojalność, nie bojąc się obalać mitów i zwyczajowych schematów myślenia. Udowadnia, że marka, która ma lojalnych konsumentów musi mieć osobowość. Pokazuje, że cech ludzkich, budujących lojalność nie może mieć produkt, bo on jest tylko cząstką marki - jej fizycznym bytem. Lojalność konsumenta to obowiązkowa lektura dla pracownika działu marketingu czy agencji reklamowej. To lektura podsumowująca i porządkująca wiedzę o markach, rozwijająca i kształcąca. Pokazująca, że brak myślenia i posługiwanie się w marketingu schematami oraz stereotypami są największym błędem, który prowadzi do porażki. Chapeau bas!Marcin KalkhoffBrandDoctor Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse...u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa. Ebook porusza temat Lojalność. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: konsumenta. Jeśli interesuje Cię: budować, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: trwałe w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to relacje. Jeśli szukasz ebooków o: klientem, to jest pozycja dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1384 osób

Inne ebooki w kategorii Marketing

Ebook 7 zaginionych tajemnic sukcesu

Kochaj klienta swego, jak siebie samego: inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu siedem zasad, któ...
Ebook AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, poniew...
Ebook Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą sza...
Ebook Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Sztuka myślenia strategicznego teorie rysunki narzędzia inspiracje rozwiązania niespodzianki Twój atlas strategiczny. Legenda Inspiracja Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de B...
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy....
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właści...

ISBN 978-83-246-4776-7. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany