Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Wydawnictwo Dialog / NOWOŚCI do -45%

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść. Ta Ebook odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu. Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu). Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer. Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać. Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach. Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników. Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie. Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce. Ebook porusza temat Marketing. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: analityczny. Jeśli interesuje Cię: Piętnaście, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: wskaźników w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to powinien. Jeśli szukasz ebooków o: marketer, to jest pozycja dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 3443 osób

Inne ebooki w kategorii Controlling

Ebook Controlling w przykładach. Poradnik praktyka

Osiemnaście studiów przypadku z dziedziny controllingu Controlling w przykładach. Poradnik praktyka to książka przeznaczona dla pracowników działów controllingu, finansó...
Ebook Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonal...
Ebook Roczne sprawozdanie merytoryczne OPP

Sprawozdanie merytoryczne dotyczy zasadniczych aspektów działalności organizacji pożytku publicznego oraz pozwala zorientować się m.in. w przedmiocie i zakresie finansowym prowadzonej działal...
Ebook Controlling procesów. Jak wdrożyć?

Publikacja wypełnia lukę na rynku wydawniczym, łącząc podejście procesowe z controllingiem. Jest adresowana do przedsiębiorców pragnących usprawnić zarządzanie swoją firmą, osób zajmuj...
Ebook Jednolity plik kontrolny - NGO mają też okresy dostosowawcze

Od 1 lipca 2016 r. osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne, prowadzące księgi podatkowe przy użyciu programów komputerowych, są obowiązane, bez...
Ebook Jednolity Plik Kontrolny w firmie + szkolenie video

W ebooku i szkoleniu video zebraliśmy najważniejsze informacje, które pomogą Księgowym bezbłędnie stosować nowe przepisy związane z wprowadzenie Jednolitego Pliku Kontrolnego. Po przeczytaniu...

ISBN 978-83-246-9336-8. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany