Szukaj:

Ebook Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Ebook Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing)

Autor: Jason Falls, Erik Deckers, Kwiecień 2013, 280 stron

Cena ebooka: Sprawdź cenę



Zobacz ebooka

Ebooki > >

Ebooki > Biznes i ekonomia > Social Media

Ebooki > Biznes i ekonomia > Marketing

Ebooki > >

Opis ebooka

Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by ...

Sprawdź cenę

Spis treści ebooka

Chwilowo niedostępny


Zobacz pełny spis treści


Cały opis ebooka


Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.

Cały spis treści ebooka

chwilowo niedostępny

Kup ebooka


Tagi ebooka






Kontynuuj...





Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki, zamiast ściągać je z torrentów i chomikuj
Tytuł: Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany