Szukaj:

Ebook Narzędzia Google dla e-commerce

Ebook Narzędzia Google dla e-commerce

Autor: Krzysztof Marzec, Wrzesień 2016, 208 stron

Cena ebooka: Sprawdź cenę



Zobacz ebooka

Ebooki > >

Ebooki > Biznes i ekonomia > E-biznes

Ebooki > >

Opis ebooka

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znal ...

Sprawdź cenę

Spis treści ebooka

Chwilowo niedostępny


Zobacz pełny spis treści


Cały opis ebooka


E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znal eźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.

Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta Ebook przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
Krzysztof Marzec — absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników.

Cały spis treści ebooka

chwilowo niedostępny

Kup ebooka


Tagi ebooka






Kontynuuj...





Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki, zamiast ściągać je z torrentów i chomikuj
Tytuł: Narzędzia Google dla e-commerce Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany