Autor: Anna Stoppel, Marzec 2020 , 399 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 7573 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki 
	    Takie są FAKTY / Reportaże do -50%

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i trend ten w dalszym ciągu ewoluuje. Trudno przewidzieć, jaki przybierze ostatecznie kształt, niemniej - co wydaje się bezdyskusyjne - trzeba na bieżąco analizować jego poszczególne etapy i poddawać za chodzące procesy oraz występujące fakty społeczne pogłębionej obserwacji oraz refleksji. Temat pracy jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją świeżość ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią tematu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący - nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym - bowiem dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, które mogą stanowić przydatne rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych. Należy podkreślić, że recenzowana pozycja zasługuje na wydanie drukiem w formie publikacji książkowej, bowiem przybliży ona czytelnikom (głównie doktorantom i studentom nauk politycznych, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, zarządzania i in. oraz pracownikom naukowym zainteresowanym powyższym tematem, a także dziennikarzom i doradcom politycznym oraz medialnym, zajmującym się problematyką uczestnictwa politycznego i wyborów dokonywanych przez obywateli ) wiedzę w zakresie tego, w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces. Pozwoli to na wykorzystanie wyników badań, uzyskanych w wyniku analizy tematu podjętego przez autorkę, do wzbogacenia wiedzy z zakresu procesu zarządzania w prowadzonych kampaniach wyborczych oraz wykorzystania nowych nowych mediów, a także pozwoli na podniesienie jakości działań podejmowanych w zakresie marketingu medialnego i politycznego dla realizacji celów związanych z wyborami, prowadzonymi w państwach o ustrojach demokratycznych. Ebook porusza temat polityce. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: przykładzie. Jeśli interesuje Cię: kampanii, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: prezydenckich w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to Polsce. Jeśli szukasz ebooków o: latach, to jest pozycja dla Ciebie. Dogłębna wiedza na temat 19952015.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -20%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 7573 osób

Inne ebooki w kategorii Polityka

Ebook Dezinformacja. Były szef wywiadu ujawnia metody dławienia wolności, zwalczania religii i wspierania terroryzmu

„Niepełna, niecałościowa informacja, czyli dezinformacja, czyli w rezultacie kłamstwo praktykowane na co dzień, wrasta nam w krew, staje się drugą naturą, ba, nieraz wręcz powinnością moralną...
Ebook Lech Kaczyński. Wspomnienie

Przepiękna pozycja albumowa w której autor prezentuje sylwetkę prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego. Album został wydany w pierwszą rocznicę tragicznej śmierci prezydenta. Czytelnicy mogą prześle...
Ebook Misja Ukraina

Tydzień przed szczytem Partnerstwa Wschodniego, 21 listopada 2013 roku, rząd Ukrainy ogłosił, że wstrzymuje prace nad umową stowarzyszeniową z Unią Europejską. Następnego dnia około dwóch tys...
Ebook Bandera. Terrorysta z Galicji

Historia człowieka, który wciąż, ponad pięćdziesiąt lat po swojej śmierci, dzieli dwa sąsiadujące narody. Dla części Ukraińców Stepan Bandera jest bohaterem narodowym, dla Polaków mordercą. Jego l...
Ebook Napastnik. Opowieść o Viktorze Orbanie

Książka o Viktorze Orbánie to opowieść o jednym z najbardziej barwnych i kontrowersyjnych przywódców politycznych ostatnich lat. Zaczął jako młody, wojowniczy liberał, którzy podczas symbolicznego...
Ebook Wańka-wstańka. Z Januszem Rolickim rozmawia Krzysztof Pilawski

W rozmowie z Krzysztofem Pilawskim Janusz Rolicki po raz pierwszy ujawnia niezwykłą historię swego życia. Twórca reportażu wcieleniowego, popularnych w latach 70. telewizyjnych talk-show, król wywia...

ISBN 9788366264199. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 19952015 Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany