Ebook porusza temat standaryzacji. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: obsługi. Jeśli interesuje Cię: rekomendację, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: Klienta w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to Zarządzanie. Jeśli szukasz ebooków o: jakością, to jest pozycja dla Ciebie. Dogłębna wiedza na temat obsługi.
Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:
Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.
Najtańsze oferty na e-booka:
Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej
Nowość Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci s...
Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukc...
Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013. Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzym...
* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotuj...
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów ora...
Sprzedawca w dążeniu do ideału Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z...
ISBN 978-83-283-3689-6. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
Ocena: 4.8
Recenzent: Tomasz Smykowski
Dodał: Tomasz Smykowski
Data recenzji: 3 sierpień 2012
Streszczenie: Ebook polecany
Opis: Ebook polecany