OpenGL na scenę!
Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie
Darmowa bibliot eka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D.
Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta Ebook pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!
Co to jest OpenGL?
Historia i perspektywy OpenGL
Pierwszy program
Rzutowanie i transformacje
Cieniowanie i oświetlenie
Tekstury i antyaliasing
Zaawansowane przekształcanie geometrii
Cienie
Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
Rozszerzenia
Macierze i wektory
Język GLSL
Wykreuj swój świat z OpenGL! Ebook porusza temat OpenGL. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Podstawy. Jeśli interesuje Cię: programowania, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: grafiki w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:
Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.
Najtańsze oferty na e-booka:
Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej
Nowość Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Zasmakuj w CorelDRAW... i poznaj możliwości grafiki wektorowej! Rysunek wektorowy, czyli jak poruszać się w programie CorelDRAW Tabele i obiekty, czyli jak stosować w projekcie różne typy danych Do...
Baw się i pracuj z CorelDRAW X7 PL! Pierwsze kroki, czyli jak poruszać się w CorelDRAW i znaleźć właściwe narzędzia Rysunek wektorowy i jego zastosowania, czyli jak wykorzystać zalety CorelDRAW...
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML! Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi...
Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi? Jak komponować wideoklipy...
Chcesz szybko nauczyć się Blendera? Dobrze trafiłeś! Podstawy modelowania 3D Materiały i teksturowanie Oświetlenie Rendery Cycles Freestyle Podstawy animacji Blender to oprogramowanie open...
Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efekt&oac...
ISBN 978-83-283-0193-1. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
Ocena: 4.8
Recenzent: Tomasz Smykowski
Dodał: Tomasz Smykowski
Data recenzji: 3 sierpień 2012
Streszczenie: Ebook polecany
Opis: Ebook polecany