Autor: Janusz Ganczarski, Sierpień 2015 , 552 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 5522 osób

Promocja na ebooki Black Week [Druki -40%| Ebooki -50%| Audiobooki po 13.90 zł] więcej ebooków!

Promocja na ebooki Black Week [Druki -40%| Ebooki -50%| Audiobooki po 13.90 zł]

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

OpenGL na scenę! Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie Darmowa bibliot eka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D. Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta Ebook pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami! Co to jest OpenGL? Historia i perspektywy OpenGL Pierwszy program Rzutowanie i transformacje Cieniowanie i oświetlenie Tekstury i antyaliasing Zaawansowane przekształcanie geometrii Cienie Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni Rozszerzenia Macierze i wektory Język GLSL Wykreuj swój świat z OpenGL! Ebook porusza temat OpenGL. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Podstawy. Jeśli interesuje Cię: programowania, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: grafiki w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -70%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 5522 osób

Zobacz jeszcze 1845 ebooków w promocji Promocja na ebooki Black Week [Druki -40%| Ebooki -50%| Audiobooki po 13.90 zł]

Ebook 100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy

Wykorzystaj wszystkie możliwości Excela, aby tworzyć funkcjonalne i efektowne arkusze Jak analizować dane i zarządzać nimi? Jak optymalnie wykorzystywać tabele przestawne? Jak tworzyć spersonalizo...
Ebook 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznan...
Ebook 100 sposobów na Perl

Zbiór skutecznych rozwiązań dla programistów aplikacji internetowych Zwiększanie produktywności pracy Tworzenie interfejsów użytkownika Wyszukiwanie i usuwanie błęd&oacu...
Ebook 100 sposobów na SQL

Zbiór praktycznych porad dla programistów i projektantów baz danych Jak obsługiwać różne typy danych? W jaki sposób optymalizować wydajność baz danych? Jak budować raporty za pomocą języka...
Ebook Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach

Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013.     Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzym...
Ebook 101 zabaw z klockami. Nauka matematyki poprzez zabawę. Podręcznik dla rodziców i nauczycieli

Schody, wieże, węże, a może zegary? Odkryj radość nauki z klockami! Klocki to podstawa udanej zabawy! Wie o tym każde dziecko. Otwierają przestrzeń aktywności i kreacji. Ich wszechstronne możliwośc...


Inne ebooki w kategorii Grafika komputerowa

Ebook ABC CorelDRAW X6 PL

Zasmakuj w CorelDRAW... i poznaj możliwości grafiki wektorowej! Rysunek wektorowy, czyli jak poruszać się w programie CorelDRAW Tabele i obiekty, czyli jak stosować w projekcie różne typy danych Do...
Ebook ABC CorelDRAW X7 PL

Baw się i pracuj z CorelDRAW X7 PL! Pierwsze kroki, czyli jak poruszać się w CorelDRAW i znaleźć właściwe narzędzia Rysunek wektorowy i jego zastosowania, czyli jak wykorzystać zalety CorelDRAW...
Ebook Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3

Twój przewodnik po grafice 3D w HTML! Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi...
Ebook Blender. Mistrzowskie animacje 3D

Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi? Jak komponować wideoklipy...
Ebook Blender 2.69. Architektura i projektowanie

Chcesz szybko nauczyć się Blendera? Dobrze trafiłeś! Podstawy modelowania 3D Materiały i teksturowanie Oświetlenie Rendery Cycles Freestyle Podstawy animacji Blender to oprogramowanie open...
Ebook Blender. Podstawy modelowania

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efekt&oac...

ISBN 978-83-283-0193-1. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany