To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najleps zych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie.
Dla początkujących niniejsza Ebook to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.
Ebook podzielona jest na 6 części:
Programowanie ogólne
Matematyka
Sztuczna inteligencja
Grafika
Sieć i gry dla wielu graczy
Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce. Ebook porusza temat Perełki. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: programowania. Jeśli interesuje Cię: Vademecum, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: profesjonalisty w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:
Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.
Najtańsze oferty na e-booka:
Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej
Nowość Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
ISBN 83-7361-111-8. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3
Ocena: 4.8
Recenzent: Tomasz Smykowski
Dodał: Tomasz Smykowski
Data recenzji: 3 sierpień 2012
Streszczenie: Ebook polecany
Opis: Ebook polecany