Autor: Bartłomiej Stolarczyk, Luty 2011 , 160 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 6544 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Topowa literatura młodzieżowa / Wydawnictwo Media Rodzina / -40%

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta? Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut? Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom? Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)? Jak wydzwonić swój sukces? Kied y Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem - nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus? Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie - wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami - zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców. Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta... i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia. Czasy, kiedy dwadzieścia lat temu moi rodzice kupowali zupełnie niepotrzebne im towary, "bo taki miły pan zadzwonił i nie wypadało mu odmówić", już nie wrócą. Nie sprawdza się też w Polsce amerykańska metoda sprzedaży oparta na zasadzie: jeśli masz siłę rozumianą jako brak wewnętrznych hamulców i wierzysz w sukces, to możesz sprzedać wszystko, zostać milionerem i uczyć innych, jak odnieść sukces podobny do Twojego. Nigdy nie lubiłem amerykańskiej szkoły sprzedaży - siłowej i bez finezji, niepasującej do polskiej wrażliwości ani kultury. Ale nie miałem wyboru, polscy autorzy najczęściej byli epigonami. Dlatego do książki Bartłomieja Stolarczyka "Perswazyjny telemarketing" podszedłem z rezerwą i - wstyd się przyznać - sięgnąłem po nią w bezsenną noc, w wiadomym celu.Już po kilku stronach zapomniałem o śnie. Świat telemarketingu został opisany w sposób tak fascynujący, że momentami miałem wrażenie, iż to najlepsza panorama polskich charakterów i zachowań początku XXI wieku, a nie podręcznik. Liczba rzeczywistych postaw i reakcji wspartych rozsądnymi podpowiedziami, co powinien zrobić w konkretnym przypadku telemarketer, imponuje. Widać, że autor słyszał tysiące rozmów sprzedażowych i znakomicie usystematyzował je w formie 50 konkretnych wskazówek. Użyłem słów "rozsądne podpowiedzi", bo to one stanowią o wartości tej książki jako praktycznego podręcznika. Miłośnicy amerykańskich egzaltacji będą zawiedzeni. A ja wierzę, że kilkadziesiąt tysięcy osób uprawiających telemarketing w Polsce - jeden z najtrudniejszych zawodów świata - po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" Bartłomieja Stolarczyka odniesie sukces. Jedni staną się skuteczniejszymi sprzedawcami, inni odporniejszymi psychicznie ludźmi wchodzącymi na kolejny szczebel kariery. I życzę im odniesienia nie amerykańskiego, lecz prawdziwego sukcesu. Gorąco polecam! Paweł Kruś redaktor naczelny Managera Apteki Dla mnie - właściciela firmy stawiającej na osiąganie celów biznesowych moich klientów - ten poradnik jest zbiorem przydatnych wskazówek. Pokazuje, jak poznawać potrzeby klienta i jak odpowiednio dobierać poszczególne elementy naszej oferty. Wprowadzenie w życie praktycznych porad zawartych w tej książce pozwala nam osiągnąć cel - wejść na najwyższy poziom kompetencji zespołu sprzedażowego. Łukasz Iwanek Internetica, www.internetica.pl "Perswazyjny telemarketer ma plan. (...) Zwykli telemarketerzy panikują przed ważnymi rozmowami. Są niczym ślepe kury, które wściekle dziobią wokół siebie w nadziei, że w pobliżu znajduje się mnóstwo ziaren. Rzucają argumentami, cenami, odmianami produktu jak popadnie. Czasem z tego potoku słów klient wybierze sobie coś, co mu się przyda, i złoży zamówienie - ślepa kura trafia wtedy na ziarno i głośno gdacze zadowolona".Pomyśl, ile razy Twoi telemarketerzy mimo przygotowania dziobali jak ta kura. Ile razy sam byłeś dziobany przez telemarketera? No właśnie... Mnie też nieraz i niejeden telemarketer podziobał i wielokrotnie moja firma stała się ofiarą dziobiącej kury. Ale możesz się przed tym obronić. Właśnie ukazuje się Ebook z 50 wskazówkami dotyczącymi perswazyjnego telemarketingu, praktycznymi wskazówkami zebranymi na polskim rynku w realiach kryzysu i zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej. 50 wskazówek, które poprawią jakość Twojej pracy, jeśli jesteś telemarketerem. 50 wskazówek, które pokażą Ci, jak zarządzać telemarketerami i jak ich kształcić, jeśli jesteś ich szefem. 50 wskazówek, dzięki którym naprawdę zyskasz na współpracy z telemarketerami. Znalezienie skutecznej firmy telemarketingowej nie jest łatwe, wiem coś o tym: każdy produkt, który nie jest standardowy, budzi niechęć albo chociaż obawy. Nie wiem, jak to się dzieje, ale telemarketerzy w Polsce to ludzie, którzy często wstydzą się swojej pracy, którzy traktują tę pracę jako epizod chętnie ukrywany w CV. Jak to się dzieje, że na świecie z pracy w telemarketingu uczyniono sztukę i zbito na niej fortunę, a w Polsce wciąż traktuje się ten temat jako poboczny? Owszem, są jakieś konferencje, niektórzy trenerzy z braku zajęć szkolą również telemarketerów, ale czy można zdobyć naprawdę rzetelną wiedzę na ten temat? Po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" Bartłomieja Stolarczyka wiem, że można, a Ebook ta jest świetnym wstępem do tego, by zacząć sprzedawać po mistrzowsku. Pomyśl, ile razy miałeś kontakt z nierzetelnym telemarketerem? Ile razy chciałeś odłożyć słuchawkę, zanim usłyszałeś, co telemarketer Ci proponuje? Ile razy musiałeś kogoś zwolnić, bo efekty jego pracy w telemarketingu nie były zadowalające? Ile razy zapłaciłeś za szkolenie z telemarketingu, które nie przyniosło wymiernego efektu? Też byłam w takich sytuacjach, ale teraz już wiem, gdzie popełniłam błędy ja, a gdzie popełnili je telemarketerzy, z którymi miałam kontakt. Ebook to zbiór 50 użytecznych wskazówek, które można łatwo przyswoić w trakcie czytania. Wystarczy mieć plan i przestać dziobać na oślep, aby być zadowolonym z tego, co się robi. Jeśli jesteś szefem, właścicielem call center lub telemarketerem, kup "Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz" i zacznij stosować te narzędzia! Agata Rzędowska Firma szkoleniowa VIA AGENDI, www.viaagendi.pl Ebook porusza temat Perswazyjny. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: telemarketing. Jeśli interesuje Cię: narzędzi, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: sprzedaży w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to obsługi. Jeśli szukasz ebooków o: klienta, to jest pozycja dla Ciebie. Dogłębna wiedza na temat telefon.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 6544 osób

Inne ebooki w kategorii Sprzedaż

Ebook 140 sekretów Mistrza Sprzedaży

40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci s...
Ebook 100 sekretów Mistrza Sprzedaży

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukc...
Ebook Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach

Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013.     Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzym...
Ebook 12 kroków uczciwej* sprzedaży

* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotuj...
Ebook Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów ora...
Ebook Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Sprzedawca w dążeniu do ideału Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z...

ISBN 978-83-246-2906-0. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany