Autor: Grzegorz Kosson, Sierpień 2017 , 228 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 454 osób

Zobacz promocję nowość!

-42.17% na kurs wideo. Do końca tygodnia (20.10.2019) za 39,90zł. Do części kursów dodawany jest darmowy ebook.

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Najlepsza Ebook roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Ebook ni e jest poradnikiem o sztuce opowiadania. Podaj dalej... sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści... Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna. Ilustracje: Andru Sokol - - - - - - - - - - - - - - Ebook Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych narzędzi storytellingowego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. Podaj dalej to również propozycja pewnej filozofii marketingu wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza osobowością czy charakterem obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Ebook Grzegorza jest inna - głębsza, niebanalna, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof. Jacek Pogorzelski - strateg marki i doświadczenia klienta, PrimeCode (...) są dwie szkoły storytellingu techniczna i idealistyczna. Pierwsza jest retoryczna druga aksjologiczna. Grzegorz Kosson uprawia tę drugą. Z pasją i zamiłowaniem pobrzękuje kluczami prawdziwej wiedzy o prawdziwych wartościach. (...) Ebook Grzegorza Kossona o storytellingu opowiada storytellingowo. Jest jego spontaniczną manifestacją: uczy go poprzez przykład nie wykład. Storytelling Kossona jest antidotum na ściemę. Kosson demonstruje, że nie ma opowiadania bez działania i działania bez opowiadania. Mariusz Przybył - ekspert w dziedzinie budowania marki firm i produktów, Prezes Zarządu BNA, dwukrotny juror polskiej edycji Effie. Jest to Ebook dla tych, którzy wierzą, że robiąc z pasją najzwyklejszą rzecz można dać innym coś niezwykłego. Jeśli chcesz, szanowny czytelniku, znaleźć swoją drogę, a potem umieć pociągnąć innych za sobą przez dobrze opowiedzianą opowieść, najpierw przeczytaj tę książkę. Michał Kociankowski - badacz rynku i strategii komunikacji. Kierownik pracowni badań i rozwiązań Synergion. Przewodniczący Rady Programowej Szkoły Badań Rynku PTBRiO Grzegorz Kosson pokazuje na polskiej scenie marketingowe swoistą nowość. Mianowicie to, że nad psychologią jest coś jeszcze ponad, co ma na nią wpływ. Tym czymś jest kultura i kulturowe mechanizmy funkcjonowania społecznego oraz jednostkowego. Pojęcia mitu, archetypu, narracji, głębokich symbolicznych znaczeń, tak znane kulturoznawcom i tak oczywiste w swej sile kształtowania ludzkiego życia i wszystkich jego przejawów, w końcu są docenione także na płaszczyźnie marketingu. (...) Paulina Perka - trener, wykładowca, arteterapeuta Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? Jak zbudować markę niezwykłą i inspirującą? Ta Ebook jest odpowiedzią na te pytania. Pokazuje, że opowieści w życiu każdego człowiek odgrywają ogromną rolę, że od lat są skutecznym sposobem komunikacji. Odwołują się do świata powszechnych wyobrażeń, angażują emocje i zmysły, oddziałują na ludzi w sposób dynamiczny, inspirując do podejmowania szybkich decyzji. To absolutny must have dla marketerów, którzy chcą, by ich marki zachwycały i pociągały, zyskiwały rzesze zwolenników i tysiące fanów, będąc przekonującymi i skutecznymi. Maciej Łaski - PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Dyrektor Biura Promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim To kunsztowna intelektualnie, daleka od poradników biznesowych i podręczników pozycja, w której Autor łączy wieloletnie doświadczenie pracy z markami z szeroką gamą odniesień do filmu, literatury, filozofii i religii. Podaj dalej to znakomita lektura dla tych, którzy do marek podchodzą z pasją i wyobraźnią, postrzegając je nie tylko jako instrument generowania zysku, lecz przede wszystkim jako fenomen społeczny i kulturowy, nośnik wartości, które mogą zmieniać świat na lepsze. Dr Marta Hereźniak - Uniwersytet Łódzki, autorka Marka Narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju Opowieść jest kompasem, który w potrzebie wyznacza ponownie utracony, a wytyczony wcześniej kierunek. Podaj dalej pokazuje jak kompas skonstruować i sprawnie z niego korzystać. Marki, które odniosły spektakularny sukces, zawładnęły masową wyobraźnią - opanowały sztukę opowieści, kunszt zarażaniem ideą odbiorcy. Wpisały się w tkankę współczesnej kultury stając się jej trwałym, silnie oddziałującym i niezbywalnym elementem. Podaj dalej pokazuje krok po kroku jak markę opowiedzieć, tak by stała się żywą częścią świata swoich słuchaczy. Tomek Jakubowski - badacz, semantyk i semiotyk w jednym, partner zarządzający w firmie zajmującej się analizą wpływu znaczeń znaków i symboli na komunikację marketingową Ebook porusza temat stworzyć. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: porywającą. Jeśli interesuje Cię: opowieść, to ebook dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 454 osób

Inne ebooki w kategorii Ogólne

Ebook Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty

Co masz zrobić jutro, zrób dziś. A jutro... zrealizuj kolejne zadanie z listy! Jak wiele razy składałeś deklaracje, że coś zmienisz w swoim życiu, że zaczniesz ćwiczyć, poszukasz innej posad...
Ebook Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders

Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarządzania wybrałby współczesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. Są bowiem takie przypadki, w których więcej korzyści przyniesi...
Ebook Astronomia dla bystrzaków

(Wszech)świat stoi przed Tobą otworem! Czy kiedykolwiek patrząc w gwiazdy, zastanawiałeś się, co tam naprawdę jest? Z wypiekami na twarzy obserwowałeś makietę nieba w planetarium? A może fascynują C...
Ebook Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy

Fura porad od kierowców dla kierowców. Zwolnij, przeczytaj, jedź dalej… Sprawdzone sposoby na bezpieczną jazdę od Michała Kościuszko Niecodzienne patenty na codzienne sytuacj...
Ebook Biegowa rewolucja, czyli jak biegać dalej, szybciej i unikać kontuzji

Powszechnie uważa się, że bieganie nie wymaga nauczenia się techniki, gdyż jest całkowicie naturalną umiejętnością. Ta pozorna łatwość jest zresztą jedną z przyczyn wielkiej popularności tego sportu...
Ebook Budowanie pewności siebie dla bystrzaków

Rozbudź swoje talenty -- dostrzeż swoją wartość -- Twoje życie może być arcydziełem! Uznana międzynarodowa trenerka w zakresie efektywnej komunikacji. Kate Burton Jeden z najważniejszych autoryt...

ISBN 978-8-3635-6651-7. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany