Zobacz promocje nowość!

-32.37% na kurs wideo. Do końca tygodnia (25.08.2019) za 39,90zł. Do części kursów dodawany jest darmowy ebook.

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Czy potrafisz napisać tekst sprzedażowy taki jak ten? Jeśli odpowiesz TAK, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu własnego biznesu nawet w czasach największego kryzysu. Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość p racy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem.   Skąd to wiem? To proste. JA TAK ŻYJĘ. Nie chcę Ci opowiadać całej historii swojego życia, więc podam tylko kilka znaczących faktów. W 2006 roku zacząłem poważniej interesować się copywritingiem, czyli pisaniem tekstów ofert i reklam, które prowadzą do tego, że klienci składają zamówienia. Czytałem wszystko, co znalazłem na ten temat i swoimi doświadczeniami dzieliłem się na uruchomiomym w tym samym czasie blogu. Na początku byłem nikim w tej branży Nie miałem żadnych znajomości i nikt mnie poważnie nie traktował. Więc dalej czytałem, uczyłem się i ciągle ćwiczyłem. Aż wreszcie pojawili się pierwsi klienci. Potem następni. Coraz poważniejsze firmy powierzały mi tworzenie materiałów reklamowych. Przez długi czas pracowałem na etacie, a pisanie tekstów sprzedażowych było dla mnie tylko dodatkowym zajęciem i źródłem dochodów. Aż w końcu postawiłem wszystko na jedną kartę, rzuciłem pracę na etacie i teraz pracuję tylko na swój rachunek. I jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Dlaczego tyle piszę o sobie, zamiast o książce, ktorą chcę Ci polecić? Zdradzę Ci pewien sekret Nie jestem geniuszem. Prawdę mówiąc, jestem zupełnie przeciętny pod każdym względem. Wszystko, co udało mi się osiągnąć w dziedzinie copywritingu, zawdzięczam nauce i ćwiczeniom. Jeśli ja się tego nauczyłem, to znaczy, że: i Ty możesz zacząć pisać lepsze teksty sprzedażowe Od razu wyjaśnijmy sobie jedną rzecz. LEPSZE nie znaczy od razu genialne i powalające czytelników jak huragan słabe drzewa, bo do tego potrzeba sporo talentu i doświadczenia. Ale możesz nauczyć się pisać całkiem skuteczne teksty, które w zupełności wystarczą, by sprzedawały to, co zdecydujesz się zareklamować. Niestety rzeczywistość jest taka, że większość tekstów, jakie widzę w internecie, jest na tyle słaba, iż wystarczy czasem tylko niewielka zmiana na lepsze, by wybić się na tle konkurencji. A jeśli masz dodatkowo talent, to... możesz zdobyć sławę, prawdziwą niezależność i spore pieniądze Jeśli chcesz, możesz pracować dla kogoś na etacie albo tylko dla siebie. Będziesz w ten sposób rozwijać swój biznes albo pracodawcy. W obu przypadkach będzie Ci się całkiem dobrze powodziło. Czego potrzebujesz? Tak naprawdę wystarczą nawet podstawowe umiejętności pisania tekstów sprzedażowych, by zacząć zarabiać na ich pisaniu lub lepiej wypromować swój biznes. Zauważ, że mówię o tekstach sprzedażowych. To ważne, bo one bardzo różnią się od poezji czy też popularnej literatury i tekstów dziennikarskich. Tam czarujesz czytelników biegłością swojego warsztatu. A co jest ważne w tekstach sprzedażowych, które mają za zadanie dostarczyć zamówienia i pieniądze? Tego dowiesz się z książki Podstawy pisania przekonujących tekstów. To prosta Ebook. Autor, copywriter (a jakże!), Kuba Sosnowski, pomoże Ci w rozpoczęciu swojej przygody z copywritingiem. Pokaże Ci wszystko od podstaw i da mnóstwo przykładów z życia. Dlaczego kładę taki nacisk na prostotę? Bo dzięki temu poradnikowi każdy będzie w stanie zastosować się do wskazówek Kuby. Nie znajdziesz tam zaawansowanych technik perswazji czy magicznych trików na każdą okazję. Nie. Ta Ebook to rzeczowe porady, dzięki którym każdy zacznie pisać lepsze i skuteczniejsze niż do tej pory teksty. Z pewnością jest wiele lepszych książek, bardziej zaawansowanych. Ale jeśli zaczynasz przygodę z pisaniem, to tutaj znajdziesz podstawy, których próżno szukać u innych autorów. Musisz zacząć od elementarnych zasad. Czeka Cię kilka małych kroków. Potem przyjdzie czas na większe. Co znajdziesz w książce? Oto główne korzyści z przeczytania tej książki według autora: zgłębisz tajemnice świata "skutecznego copywritingu"; z łatwością stworzysz treść: aukcji i strony internetowej, oferty sprzedażowej, firmowego bloga, katalogu prezentującego przedsiębiorstwo, ulotki reklamowej oraz politycznej; nauczysz się umiejętnie wykorzystywać słowa do przekonywania czytelnika o swoich racjach; szybko odkryjesz, jak bardzo przydają się one w życiu osobistym i zawodowym; zyskasz gwarancję własnego rozwoju i satysfakcję z wykonywanej pracy, zdobędziesz wiedzę, którą będziesz mógł błyskawicznie wykorzystać do zarabiania pieniędzy... dużych pieniędzy. Kilka osób, które już czytały tę książkę, tak ją oceniły: Zamiast uczyć się do kolokwium z marketingu, czytałem książkę Sosnowskiego (...). Pasjonująca lektura! Mariusz student z branży IT Możesz kochać perswazję, lub jej nienawidzić - wiedz, że ona towarzyszy Ci na każdym kroku. O tym jest Ebook Jakuba. Tomasz nauczyciel akademicki Do tej książki wrócę wiele razy. A to za sprawą dwóch rzeczy: precyzyjności w tłumaczeniu, jak pisać poszczególne teksty, oraz języka, który porywa czytelnika (...). Ta Ebook inspiruje do działania! Monika pracownik działu PR Moja firma wielokrotnie zgłaszała się po pomoc do Pana Jakuba. Dlatego wiedziałem, że ta Ebook, potwierdzi jego błyskotliwość oraz szeroki zasób wiedzy i umiejętności z zakresu copywritingu. Czytałem ją jak dobrą powieść. Tomek pracownik działu marketingu Przez pryzmat książki Sosnowskiego zacząłem inaczej patrzeć na ulotki (). Tę książkę przeczytałem jednym tchem. Maciej informatyk Książki takie jak ta są potrzebne w dzisiejszym świecie z dwóch powodów: szkolą, jak wpływać na odbiorcę oraz uczą, jak bronić się przed taką perswazją. Który z nich wybierze czytelnik? Zależy tylko od niego. Justyna trener rozwoju osobistego, pracowanik działu oświaty Pewnie chcesz wiedzieć, co dokładnie znajduje się w środku? Oto spis treści z wyjaśnieniami Kuby Wstęp Na początek opowiem o sobie. Dowiesz się tu między innymi: jak to się stało, że zostałem copywriterem? W jaki sposób system edukacji uczy podstaw skutecznego dialogu i radzenia sobie z zagrożeniami? Dlaczego warto dbać o dokumentację swoich pomysłów? Rozdział pierwszy Poznasz tu najważniejsze cechy warsztatu copywritera. Jeżeli wcielisz je w swoje życie, możesz spokojnie myśleć o udanej karierze. Podzielę się również z Tobą wiedzą o tym, jak zabrać się do pisania. Rozdział drugi Zajmiemy się tu wyjaśnieniem pojęć: "dobry tekst" oraz "tekst sprzedający". Dowiesz się również, czy oba terminy mogą odnosić się do jednej, tej samej treści materiału. Rozdział trzeci Gwarantuję Ci, że do tej części książki powrócisz wielokrotnie. Jej tematem jest perswazja. Dowiesz się, kiedy możemy mówić o manipulacji, jakie cechy ma perswazyjne pisanie, co charakteryzuje jego język i słownictwo. W drugiej części zajmiemy się stworzeniem perswazyjnego opisu produktu/usługi. Rozdział czwarty Następnie zajmiemy się treściami stron dominujących w sieci. Rozpoczniemy od ich charakterystyki, później przejdziemy przez budowę materiałów: wizytówki, strony firmowej, serwisu i wortalu, a zakończymy na tekstach pozycjonujących firmowy blog. Rozdział piąty Niniejszą część książki poświęciłem  budowie treści firmowego katalogu. Dowiesz się z niej między innymi: jak ciekawie pisać o historii firmy, jej pracownikach, klientach oraz ofercie. Rozdział szósty List reklamowy - ta nazwa mówi sama za siebie. Wspólnie przeanalizujemy każdą część jego treści, zwracając szczególną uwagę na priorytetową rolę tekstu - czyli zmuszenie odbiorcy do podjęcia oczekiwanego działania. Rozdział siódmy Na koniec zajmiemy się ulotkami. Pierwszym rodzajem, który weźmiemy na warsztat, będzie ulotka reklamowa - czyli najpopularniejsza i najtańsza metoda współczesnej promocji. Następnie z myślą o wszystkich przygotowujących się do wyborów (tych startujących i osobach tworzących materiały do kampanii) zajmiemy się ulotką polityczną. Dowiesz się na jakie elementy treści zwraca uwagę elektorat i jak pozyskać jego głosy. Zakończenie i podziękowania Tu kieruję kilka słów do osób, dzięki którym powstała ta Ebook. Zapewne w tym momencie zastanawiasz się, czy warto kupić tę książkę? Gdyby Cię to nie zainteresowało, to pewnie już dawno nie byłoby Cię na tej stronie, więc myśl o zamówieniu przeszła Ci przez głowę. Posłuchaj. Jak wszystkie książki Złotych Myśli, i tę możesz teraz spokojnie kupić z Wieczną Gwarancją Satysfakcji. Nikt Cię do zakupu nie zmusza, ale ta Gwarancja NAS (Złote Myśli) zmusza do tego, by Ci zwrócić pieniądze, jeśli zdecydujesz się zwrócić ten poradnik. Możesz go teraz zamówić, przeczytać i dopiero po tym zdecydować, czy chcesz go sobie zatrzymać. Ostatecznie to Ty decydujesz. Jeśli myślisz o zakupie, to pamiętaj o tym, że każda wydawana przez nas Ebook przez pierwsze 5 dni od premiery jest zawsze tańsza o 5 zł. Także ta. Dlatego nie ma sensu odkładać zakupu na później, bo wtedy będzie droższa. Pozdrawiam Darek Puzyrkiewicz Copywriter z Ebook porusza temat Podstawy. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: pisania. Jeśli interesuje Cię: przekonujących, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: tekstów w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:

Inne ebooki w kategorii Marketing

Ebook 7 zaginionych tajemnic sukcesu

Kochaj klienta swego, jak siebie samego: inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu siedem zasad, któ...
Ebook AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, poniew...
Ebook Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Sztuka myślenia strategicznego teorie rysunki narzędzia inspiracje rozwiązania niespodzianki Twój atlas strategiczny. Legenda Inspiracja Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de B...
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy....
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właści...
Ebook Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pi...

ISBN 978-8-3770-1265-9. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Podstawy pisania przekonujących tekstów Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany