Autor: Frank Luna, Maj 2014 , 856 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 350 osób

Zobacz promocję nowość!

Get Quickstart, Art of Conan, Conan Core Book and more!. Na HumbleBundle możesz wybrać jeden z kilku pakietów ebooków w języku angielskim. Czasem cena za najniższy pakiet to nawet 1 dolar. Oprócz tego możesz wesprzeć organizację charytatywną

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Poznaj możliwości DirectX! DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje t worzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację! Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Ebook została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Ebook ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D! Dzięki tej książce: poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni wykorzystasz system cząstek poznasz potencjał DirectX Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX! Ebook porusza temat Projektowanie. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Wprowadzenie. Jeśli interesuje Cię: technologii, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: DirectX w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 350 osób

Inne ebooki w kategorii Programowanie

Ebook 100 sposobów na Perl

Zbiór skutecznych rozwiązań dla programistów aplikacji internetowych Zwiększanie produktywności pracy Tworzenie interfejsów użytkownika Wyszukiwanie i usuwanie błęd&oacu...
Ebook 100 sposobów na SQL

Zbiór praktycznych porad dla programistów i projektantów baz danych Jak obsługiwać różne typy danych? W jaki sposób optymalizować wydajność baz danych? Jak budować raporty za pomocą języka...
Ebook ABC języka HTML i XHTML. Wydanie II

Spraw, aby język HTML5 nie miał przed Tobą tajemnic! Poznaj strukturę dokumentów hipertekstowych i znaczniki HTML Naucz się w praktyczny sposób stosować konstrukcje języka Dowiedz się, jak szybko t...
Ebook Adaptywny kod. Zwinne programowanie, wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II

Tworzenie oprogramowania nie może być procesem powolnym. Dziś zespoły projektowe muszą cechować się elastycznością i dynamiką działania, aby odnieść sukces. Wymagania stawiane kodowi mogą wielokrotn...
Ebook Agile Development. Filozofia programowania zwinnego

Zbiór praktycznych wskazówek dla producentów oprogramowania Jak wdrożyć metodologię programowania zwinnego? W jaki sposób zaangażować klientów w projekt? Jak kontrolować jakość produktów? Progr...
Ebook Agile. Szybciej, łatwiej, dokładniej

Bądź sprawny, bądź zręczny, bądź zwinny! Bądź Agile! Jak wdrażać skuteczne i intuicyjne metodyki programowania w swojej firmie? Jak motywować zespół do działania i tworzyć najlepsze warun...

ISBN 978-83-246-7474-9. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany