Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!
Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?
Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?
Jak zmierzyć grywalność gry?
Według analityków wartość globalnego rynku gier kompu terowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.
Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!
Różnice między grami klasycznymi oraz wideo
Etapy procesu projektowania
Przygotowywanie koncepcji gry
Definiowanie świata gry
Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne
Proces projektowania postaci
Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze
Rodzaje fabuł
Projektowanie interfejsu użytkownika
Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej
Grywalność
Mechanika gier
Metody wyważania gier
Zasady projektowania poziomów
Przegląd gatunków gier
Poznaj świat projektantów gier komputerowych! Ebook porusza temat Projektowanie. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Podstawy. Jeśli interesuje Cię: Wydanie, to ebook dla Ciebie.
Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:
Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.
Najtańsze oferty na e-booka:
Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej
Nowość Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
ISBN 978-83-246-2781-3. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II
Ocena: 4.8
Recenzent: Tomasz Smykowski
Dodał: Tomasz Smykowski
Data recenzji: 3 sierpień 2012
Streszczenie: Ebook polecany
Opis: Ebook polecany