Autor: Katarzyna Kaczmarska, Kwiecień 2015 , 44 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 328 osób

Zobacz promocję nowość!

-20% na ebooka Ratunku! Moje dziecko mnie wykończy. Poradnik dla zmęczonych rodziców. Do końca dnia (15.10.2019) za 27,92 zł

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców? „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w spos&oacut e;b zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej firmie. Profesjonalne podejście do potrzeb klienta jest gwarantem zdobycia dobrej opinii, a to oznacza jedno – zyski. Reklamacja jest momentem prawdy dla każdej firmy. Czy w Twojej firmie obowiązuje zasada wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta? Czy oferujesz kupującemu przyjazny i skuteczny sposób załagodzenia sprawy, jednocześnie podnosząc w ten sposób swoje kwalifikacje i dbając o dobre imię firmy? Te zagadnienia podejmuje autorka i dzieli się swoją rzetelną wiedzą oraz obserwacjami rynku. „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” zawiera praktyczne porady na temat stosowania międzynarodowego narzędzia do rozwiązywania reklamacji. Opisane schematy sprawdziły się w największych przedsiębiorstwach, również w branży motoryzacyjnej i przemysłowej. Zdadzą egzamin także na poziomie małej działalności. Cel bowiem jest zawsze ten sam – eliminacja strat, poprawa jakości produktu i budowanie zaufania klientów. A na końcu – zwiększanie zysków. „Porażka jest po prostu szansą, żeby spróbować jeszcze raz, tym razem bardziej inteligentnie” – te słowa Henry’ego Forda są mottem opracowania autorki niniejszego ebooka. Kierowanie się tą prostą zasadą jest szansą dla większości przedsiębiorców, którzy do tej pory mieli problem ze sprawnym rozpatrywaniem reklamacji lub z ich ciągłym występowaniem w swojej firmie. Dlaczego tak się dzieje? I jak temu przeciwdziałać, jednocześnie poprawiając kondycję przedsiębiorstwa i relacje z klientami? O tym przeczytacie w jednym z najbardziej kompleksowych opracowań na rynku. Ebook porusza temat Rozwiązywanie. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: reklamacji. Jeśli interesuje Cię: przekuć, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: problem w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to sukces.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 328 osób

Inne ebooki w kategorii Zarządzanie

Ebook 10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej dzia...
Ebook 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć si...
Ebook Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin

Ukryte strategie przyczajonych wojowników Oddajemy do Twoich rąk niezwykłą, orientalną perełkę - zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących najbardziej podstępne i misterne strat...
Ebook Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders

Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarządzania wybrałby współczesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. Są bowiem takie przypadki, w których więcej korzyści przyniesi...
Ebook Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju

Algorytm sukcesu to niesamowicie przydatny plan dla każdego lidera, który pragnie osiągnąć zrównoważony wzrost.Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzy...
Ebook Alfabet zarządzania projektami. Wydanie II

Zaprojektuj sukces! Jesteś kierownikiem projektu? Wiesz, czym to pachnie. Dostajesz do wykonania zadanie i określony czas. Masz zrobić coś wspólnie z grupą ludzi, którzy od dziś są Two...

ISBN 978-8-3936-7007-9. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany