Autor: Claude Hopkins, Marzec 2012 , 115 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 393 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Kurierem za 0zł! / Zaszalej przed Świętami!

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego Arystotelesem reklamy. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli z dala od laurów, opublikowałbyś brzydką reklamę, której wyniki byłyby lepsz e od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś. Tego chciał od reklamy rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów. Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy z klientem i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt. Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby jego zdaniem wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce. David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising: Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą. Ebook porusza temat Scientific. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: Advertising. Jeśli interesuje Cię: legendarnych, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: pisania w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to tekstów. Jeśli szukasz ebooków o: reklamowych, to jest pozycja dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -22%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 393 osób

Inne ebooki w kategorii Ogólne

Ebook Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty

Co masz zrobić jutro, zrób dziś. A jutro... zrealizuj kolejne zadanie z listy! Jak wiele razy składałeś deklaracje, że coś zmienisz w swoim życiu, że zaczniesz ćwiczyć, poszukasz innej posad...
Ebook Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders

Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarządzania wybrałby współczesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. Są bowiem takie przypadki, w których więcej korzyści przyniesi...
Ebook Astronomia dla bystrzaków

(Wszech)świat stoi przed Tobą otworem! Czy kiedykolwiek patrząc w gwiazdy, zastanawiałeś się, co tam naprawdę jest? Z wypiekami na twarzy obserwowałeś makietę nieba w planetarium? A może fascynują C...
Ebook Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy

Fura porad od kierowców dla kierowców. Zwolnij, przeczytaj, jedź dalej… Sprawdzone sposoby na bezpieczną jazdę od Michała Kościuszko Niecodzienne patenty na codzienne sytuacj...
Ebook Biegowa rewolucja, czyli jak biegać dalej, szybciej i unikać kontuzji

Powszechnie uważa się, że bieganie nie wymaga nauczenia się techniki, gdyż jest całkowicie naturalną umiejętnością. Ta pozorna łatwość jest zresztą jedną z przyczyn wielkiej popularności tego sportu...
Ebook Budowanie pewności siebie dla bystrzaków

Rozbudź swoje talenty -- dostrzeż swoją wartość -- Twoje życie może być arcydziełem! Uznana międzynarodowa trenerka w zakresie efektywnej komunikacji. Kate Burton Jeden z najważniejszych autoryt...

ISBN 9788377012840. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Scientific Advertising. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany