Autor: Artur Jabłoński, Lipiec 2021 , 176 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 10107 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Premiera "Egzekucji" / CHYŁKA POWRACA! / Kryminały Wydawnictwa Czwarta Strona

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny. Nic bardziej mylnego! Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna: Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób Zrealizuj założone cele biznesowe Wygeneruj nowe leady O książce i Autorze w mediach: Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę" Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy” Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów! marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku! Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja\ Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki Ebook porusza temat Skuteczna. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: reklama. Jeśli interesuje Cię: LinkedInie, to ebook dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -20%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 10107 osób

Inne ebooki w kategorii Social Media

Ebook Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną ro...
Ebook Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III

Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują med...
Ebook Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych

Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś stero...
Ebook Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku

Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0. Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i ko...
Ebook MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw

Słowo autora Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczeni...
Ebook Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie

 Tytuł monografii naukowej: Problemy mediów i komunikacji społecznej – uwarunkowania polskie i ukraińskie  Redakcja: Sławomir Gawroński, Iwona Leonowicz-Bukała Auto...

ISBN 978-83-283-8540-5. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Skuteczna reklama na LinkedInie Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany