Autor: Krzysztof Wadas, Czerwiec 2022 , 232 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1903 osób

Promocja na ebooki Książkowe lato w pełni [Książki drukowane -30%, Ebooki -40%] więcej ebooków!

Promocja na ebooki 
	Książkowe lato w pełni [Książki drukowane -30%, Ebooki -40%]

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta Ebook. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. Poznaj również kurs Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne autorstwa Krzysztofa Wadasa!   Ebook porusza temat Strategia. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: małych. Jeśli interesuje Cię: zrobić, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: wielkie w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -40%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1903 osób

Zobacz jeszcze 120 ebooków w promocji Promocja na ebooki Książkowe lato w pełni [Książki drukowane -30%, Ebooki -40%]

Ebook 4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go o...
Ebook Sztuka afirmacji. Uwolniona potęga podświadomości

Autor Potęgi podświadomości powraca z nową książką, która zmieni Twój sposób myślenia o życiu! Poznaj moc podświadomości Dlaczego niektórzy ludzie wiodą szczęśliwe i do...
Ebook Mantra ciszy. 7 reguł duchowej ścieżki

W jednej z dalekowschodnich tradycji uznaje się, że istnieje gwarantowana ścieżka prowadząca do duchowego oświecenia. Otóż wystarczy pewien mało skomplikowany rytuał powtórzyć osiemset...
Ebook Amethyst. Of course, Sir

Nowy thriller erotyczny autorki bestsellerowej powieści Emerald! 1 milion odsłon na Wattpadzie! Czy cena za wolność może być za wysoka? Verina Berry, przez przyjaciół zwana Rin, od dwudzie...
Ebook English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko

Poszerz zasób słownictwa z branży IT i naucz się poprawnie je wykorzystywać! Obecnie język angielski jest nieodłącznym elementem świata IT. Większość producentów oprogramowania oraz t...
Ebook Anioł wyzwolenia

Nigdy nie zaśniesz, kiedy jestem blisko... Nawet jeśli uciekniesz z piekła, ono podąży za tobą... Noemi nie pamięta ani jednej chwili, w której jej życie nie byłoby naznaczone udręką. Doras...


Inne ebooki w kategorii Zarządzanie

Ebook 10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej dzia...
Ebook 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć si...
Ebook Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin

Ukryte strategie przyczajonych wojowników Oddajemy do Twoich rąk niezwykłą, orientalną perełkę - zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących najbardziej podstępne i misterne strat...
Ebook 4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go o...
Ebook AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania...
Ebook Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon

Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu...

ISBN 978-83-283-9843-6. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany