Autor: Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa, Styczeń 2019 , 192 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 2 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki Mordercy, stalkerzy, psychopaci. Przeczytaj te rozmowy! / do -45%

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w kt&oac ute;rych koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta Ebook jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku. Z tej książki dowiesz się między innymi: Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję? Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić. Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku. Kto kupuje markę a kto produkt. Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów. Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym. Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży. Ebook porusza temat Szukając. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: klienta. Jeśli interesuje Cię: rozpoznać, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: potencjalnego w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to nabywcę. Jeśli szukasz ebooków o: wpadać, to jest pozycja dla Ciebie. Dogłębna wiedza na temat pułapkę.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -35%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 2 osób

Inne ebooki w kategorii Zarządzanie

Ebook 10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej dzia...
Ebook 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć si...
Ebook Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin

Ukryte strategie przyczajonych wojowników Oddajemy do Twoich rąk niezwykłą, orientalną perełkę - zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących najbardziej podstępne i misterne strat...
Ebook 4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go o...
Ebook AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania...
Ebook Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon

Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu...

ISBN 978-83-283-3536-3. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany