Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Listopad 2020 , 240 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1170 osób

Promocja na ebooki Marzec pełen dobrego kodu! [Książki drukowane -35%| Ebooki -45%] więcej ebooków!

Promocja na ebooki Marzec pełen dobrego kodu! [Książki drukowane -35%| Ebooki -45%]

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylk o portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt. Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie. Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała Ebook praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się wiecej! Ebook porusza temat Tworzenie. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: doświadczeń. Jeśli interesuje Cię: klientów, to ebook dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -35%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1170 osób

Zobacz jeszcze 1843 ebooków w promocji Promocja na ebooki Marzec pełen dobrego kodu! [Książki drukowane -35%| Ebooki -45%]

Ebook 100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy

Wykorzystaj wszystkie możliwości Excela, aby tworzyć funkcjonalne i efektowne arkusze Jak analizować dane i zarządzać nimi? Jak optymalnie wykorzystywać tabele przestawne? Jak tworzyć spersonalizo...
Ebook 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznan...
Ebook 100 sposobów na Perl

Zbiór skutecznych rozwiązań dla programistów aplikacji internetowych Zwiększanie produktywności pracy Tworzenie interfejsów użytkownika Wyszukiwanie i usuwanie błęd&oacu...
Ebook 100 sposobów na SQL

Zbiór praktycznych porad dla programistów i projektantów baz danych Jak obsługiwać różne typy danych? W jaki sposób optymalizować wydajność baz danych? Jak budować raporty za pomocą języka...
Ebook Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach

Książka Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały została wybrana Książką dla Trenera 2013.     Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzym...
Ebook 101 zabaw z klockami. Nauka matematyki poprzez zabawę. Podręcznik dla rodziców i nauczycieli

Schody, wieże, węże, a może zegary? Odkryj radość nauki z klockami! Klocki to podstawa udanej zabawy! Wie o tym każde dziecko. Otwierają przestrzeń aktywności i kreacji. Ich wszechstronne możliwośc...


Inne ebooki w kategorii Marketing

Ebook 7 zaginionych tajemnic sukcesu

Kochaj klienta swego, jak siebie samego: inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu siedem zasad, któ...
Ebook AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, poniew...
Ebook Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą sza...
Ebook Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Sztuka myślenia strategicznego teorie rysunki narzędzia inspiracje rozwiązania niespodzianki Twój atlas strategiczny. Legenda Inspiracja Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de B...
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy....
Ebook Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właści...

ISBN 978-83-283-6695-4. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Tworzenie doświadczeń klientów Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany