Ebook "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.
Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną g rę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.
Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Ebook w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane.
Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej.
Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP.
Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler.
A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, StarCraft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta Ebook. Ebook porusza temat Tworzenie. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: języku. Jeśli interesuje Cię: Pascal, to ebook dla Ciebie.
Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:
Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.
Najtańsze oferty na e-booka:
Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej
Nowość Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Zbiór skutecznych rozwiązań dla programistów aplikacji internetowych Zwiększanie produktywności pracy Tworzenie interfejsów użytkownika Wyszukiwanie i usuwanie błęd&oacu...
Zbiór praktycznych porad dla programistów i projektantów baz danych Jak obsługiwać różne typy danych? W jaki sposób optymalizować wydajność baz danych? Jak budować raporty za pomocą języka...
Spraw, aby język HTML5 nie miał przed Tobą tajemnic! Poznaj strukturę dokumentów hipertekstowych i znaczniki HTML Naucz się w praktyczny sposób stosować konstrukcje języka Dowiedz się, jak szybko t...
Tworzenie oprogramowania nie może być procesem powolnym. Dziś zespoły projektowe muszą cechować się elastycznością i dynamiką działania, aby odnieść sukces. Wymagania stawiane kodowi mogą wielokrotn...
Zbiór praktycznych wskazówek dla producentów oprogramowania Jak wdrożyć metodologię programowania zwinnego? W jaki sposób zaangażować klientów w projekt? Jak kontrolować jakość produktów? Progr...
Bądź sprawny, bądź zręczny, bądź zwinny! Bądź Agile! Jak wdrażać skuteczne i intuicyjne metodyki programowania w swojej firmie? Jak motywować zespół do działania i tworzyć najlepsze warun...
ISBN 83-7197-680-1. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal
Ocena: 4.8
Recenzent: Tomasz Smykowski
Dodał: Tomasz Smykowski
Data recenzji: 3 sierpień 2012
Streszczenie: Ebook polecany
Opis: Ebook polecany