Autor: Anna Giza, Luty 2018 , 331 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 4380 osób

Zobacz promocję nowość!

Get In/Spectre Vol. 1, Happiness Vol. 1-5, PTSD Radio Vol. 1-5 and more!. Na HumbleBundle możesz wybrać jeden z kilku pakietów ebooków w języku angielskim. Czasem cena za najniższy pakiet to nawet 1 dolar. Oprócz tego możesz wesprzeć organizację charytatywną

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekon omicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu Ebook włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych. ****** The Sorcerers Apprentice or the Social History of Marketing A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline. The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated by marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the trend of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy. Keywords: sociology, marketing, marketing techniques, corporate social responsibility, market research, consumer movements Ebook porusza temat czarnoksiężnika. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: społeczna. Jeśli interesuje Cię: historia, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: marketingu w formacie EPUB, MOBI i PDF.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy Rabat -20%

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz od razu nabyć ebooka (bądź książkę) ze wskazanym rabatem:

Odbierz Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 4380 osób

Inne ebooki w kategorii Marketing

Ebook Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska kon­wergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marke­tingowej i public relations wsp&o...
Ebook Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia więk...
Ebook Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku...
Ebook Siła narracji marketingowej

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie z...
Ebook To jest marketing!

# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdzi...
Ebook Rozwój i doskonalenie umiejętności negocjacyjnych

Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywie...

ISBN 9788323525493. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany