Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza Ebook biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza Ebook w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza Ebook w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends" Co jakiś czas w Twoje ręce wpada Ebook, która nie pozwa la Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa Ebook, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku. Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0 Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza Ebook oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze. David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania. Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty. Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych. Biznesowa wartość znajomości. Zasady wirtualnej etykiety. Sztuka wywierania wpływu. Nowy model obsługi klienta. Podtrzymywanie sieci kontaktów. Zdobywanie zaufania nieznajomych. Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu. Równowaga życia osobistego i zawodowego. Ebook porusza temat Zaufanie. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: wywierać. Jeśli interesuje Cię: zdobyć, to ebook dla Ciebie. Dużo wiedzy na temat: lojalność w formacie EPUB, MOBI i PDF. Hasło przewodnie tego ebooka to klientów. Jeśli szukasz ebooków o: kreować, to jest pozycja dla Ciebie.

Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Porównanie cen w 72 księgarniach

Dla wygody wyświetlamy tylko księgarnie, gdzie ebook jest dostępny

Inne ebooki w kategorii Social Media

Ebook Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
Ebook Zapytaj Garyego
Ebook MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw
Ebook Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie
Ebook Współczesne dylematy zarządzania rozwojem miast
Ebook Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie

ISBN 978-83-246-7732-0. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany