Autor: Grzegorz Kosson, Wrzesień 2016 , 100 stron

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1291 osób

Zobacz promocję nowość!

Promocja na ebooki ROBERT MAŁECKI / do -50%

Czytniki e-booków i akcesoria nowość!

Czytniki ebooków i akcesoria

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są strzałem w kolano budują coraz większą ich potęgę. Myślisz stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... z łamali konwencję! Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad dlaczego? a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki. Rekomendacje Ebook z misją, której celem jest zmiana rzeczywistości marketingowej a jednocześnie jest ona bardzo praktyczna, ponieważ daje gotowy zestaw narzędzi do wykorzystania. Docenią ją zarówno marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi i recept. Jacek Pogorzelski - trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA) Jest to dobry marketingowy podręcznik, dzięki któremu sami możemy spróbować tworzyć oryginalne koncepcje produktu, komunikacji czy brandingu. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Są to nie tylko historie marek, które odniosły sukces, ale też ciekawe refleksje i przemyślenia autora oraz historia jego własnych doświadczeń zawodowych. Gorąco polecam tę pozycję. Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business To aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach. Robert Kozielski - pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowca Wartości, poczucie sensu i spójność - czyli to, czego coraz intensywniej poszukują ludzie we współczesnym świecie. Autor pokazuje je na polu biznesu i tworzenia marek, i niczym osobisty trener zachęca Czytelnika do refleksji i własnej pracy. Nowatorskie narzędzia, inspirujące przykłady, lekkość wypowiedzi sprawiają, że jest to pozycja, którą "połyka się" za jednym razem. Kamila Kruk - Redaktor Naczelna portalu www.swiatcoachingu.pl Ebook porusza temat konwencję. Jedną z istotnych spraw poruszanych w ebooki jest: stworzyć. Jeśli interesuje Cię: wielką, to ebook dla Ciebie.
Więcej

Kupon rabatowy EbookPoint.pl / okolicznościowy

Aby skorzystać z promocji i uzyskać rabat, nie musisz posiadać kuponu rabatowego, ani okolicznościowego. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego linku. Kieruje on do sklepu online, gdzie możesz sprawdzić, czy obowiązuje obecnie promocja:

Sprawdź Rabat

Wypromuj się

Prowadzisz bloga, kanał YT, social media, jesteś influencerem, albo po prostu lubisz czytać? Wspieraj z nami czytelnictwo i zachęcaj do tego innych. Napisz o ebooku i uzyskaj promocję. Napisz na kontakt@websoul.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Najtańsze oferty na e-booka:

Zobacz, gdzie ebook jest dostępny w najlepszej ofercie:
Ten ebook może być taniej

Nowość
Podaj adres e-mail, na który otrzymasz informację, gdy ebook będzie tańszy:
Dołącz do 1291 osób

Inne ebooki w kategorii Ogólne

Ebook Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty

Co masz zrobić jutro, zrób dziś. A jutro... zrealizuj kolejne zadanie z listy! Jak wiele razy składałeś deklaracje, że coś zmienisz w swoim życiu, że zaczniesz ćwiczyć, poszukasz innej posad...
Ebook Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders

Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarządzania wybrałby współczesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. Są bowiem takie przypadki, w których więcej korzyści przyniesi...
Ebook Astronomia dla bystrzaków

(Wszech)świat stoi przed Tobą otworem! Czy kiedykolwiek patrząc w gwiazdy, zastanawiałeś się, co tam naprawdę jest? Z wypiekami na twarzy obserwowałeś makietę nieba w planetarium? A może fascynują C...
Ebook Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy

Fura porad od kierowców dla kierowców. Zwolnij, przeczytaj, jedź dalej… Sprawdzone sposoby na bezpieczną jazdę od Michała Kościuszko Niecodzienne patenty na codzienne sytuacj...
Ebook Biegowa rewolucja, czyli jak biegać dalej, szybciej i unikać kontuzji

Powszechnie uważa się, że bieganie nie wymaga nauczenia się techniki, gdyż jest całkowicie naturalną umiejętnością. Ta pozorna łatwość jest zresztą jedną z przyczyn wielkiej popularności tego sportu...
Ebook Budowanie pewności siebie dla bystrzaków

Rozbudź swoje talenty -- dostrzeż swoją wartość -- Twoje życie może być arcydziełem! Uznana międzynarodowa trenerka w zakresie efektywnej komunikacji. Kate Burton Jeden z najważniejszych autoryt...

ISBN 978-8-3635-6650-0. Porównywarka cen ebooków, które dostępne są w formatach PDF, MOBI i innych. Na urządzenia Kindle i inne. Tutaj znajdziesz ebook, którego szukasz. Nie wszystkie ebooki w ofercie są darmowe. Wspierajmy autorów i kupujmy ebooki.
Tytuł: Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę Ocena: 4.8 Recenzent: Tomasz Smykowski Dodał: Data recenzji: 3 sierpień 2012 Streszczenie: Ebook polecany Opis: Ebook polecany